Vis full versjon : V70N 2007: Vindusheis, auto funksjon fusker
Noen som har erfaring med trøbbel med vindusheis på V70N 2007?
Når jeg bruker auto funksjonen på førersiden kjører vinduet seg helt opp, deretter 4-5 cm ned igjen før stopp!
Utrolig irriterende!
Noe å se etter bak dørtrekket?
Skal av med dørtrekket uansett. Har noen knirkelyder som forsvinner dersom jeg kjørr vinduet ned 4-5 millimeter fra topp.
Må konfigures på nytt, uten at jeg husker eller finner oppskriften. Må kjøre den helt ned uten auto, og så opp uten auto... Noe i den duren, håper noen andre kan komme med korrekt fremgangsmåte.
Folk burde sticky dette:
1. Ignition on pos.II (no reason for II vs. I, it's just what I happened to do).
2. With fingers on the fuse puller on fuse#5 (LH door module) initiated Auto-up driver's window with LH door module button.
3. As soon as window reached top (and before it started to auto-down) I pulled the fuse.
4. Turned off ignition, and waited 30 seconds.
5. Replaced fuse.
6. Ignition back to pos.II.
7. Tried auto-down, did not work, only manual down worked, used manual down to get window all the way down.
8. Tried auto-up, did not work.
9. Got window to top with manual up.
10. Tried auto-down, worked!
11. Tried auto-up, WORKED!
12. Done, fixed, smiling!
Siden ingen tråder her får sticky så kan man istedet trykke på knappen "Thank for this post", da kan man senere gå inn i sin egen profil og finne dem igjen under fanen "Post Thanks / Like".
Det er en kjapp snarvei til tråder man synes er verd å spare, og de er tilgjengelig selv om du må låne en PC eller mobil av andre og logge deg inn på forumet her.
Bra tips FroBe. Merkelig at man skal være så nazi på klistring her inne? Gjør ikke akkurat forumet mer brukervennlig.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.