PDA

Vis full versjon : V70N 2007: Vindusheis, auto funksjon fusker



wvevang
22/09/13, 13:48
Noen som har erfaring med trøbbel med vindusheis på V70N 2007?

Når jeg bruker auto funksjonen på førersiden kjører vinduet seg helt opp, deretter 4-5 cm ned igjen før stopp!
Utrolig irriterende!

Noe å se etter bak dørtrekket?

Skal av med dørtrekket uansett. Har noen knirkelyder som forsvinner dersom jeg kjørr vinduet ned 4-5 millimeter fra topp.

mstrandbo
22/09/13, 16:21
Må konfigures på nytt, uten at jeg husker eller finner oppskriften. Må kjøre den helt ned uten auto, og så opp uten auto... Noe i den duren, håper noen andre kan komme med korrekt fremgangsmåte.

Vatnehol
25/09/13, 18:11
Folk burde sticky dette:

1. Ignition on pos.II (no reason for II vs. I, it's just what I happened to do).
2. With fingers on the fuse puller on fuse#5 (LH door module) initiated Auto-up driver's window with LH door module button.
3. As soon as window reached top (and before it started to auto-down) I pulled the fuse.
4. Turned off ignition, and waited 30 seconds.
5. Replaced fuse.
6. Ignition back to pos.II.
7. Tried auto-down, did not work, only manual down worked, used manual down to get window all the way down.
8. Tried auto-up, did not work.
9. Got window to top with manual up.
10. Tried auto-down, worked!
11. Tried auto-up, WORKED!
12. Done, fixed, smiling!

FroBe
25/09/13, 18:33
Siden ingen tråder her får sticky så kan man istedet trykke på knappen "Thank for this post", da kan man senere gå inn i sin egen profil og finne dem igjen under fanen "Post Thanks / Like".
Det er en kjapp snarvei til tråder man synes er verd å spare, og de er tilgjengelig selv om du må låne en PC eller mobil av andre og logge deg inn på forumet her.

Torsen67
25/09/13, 22:44
Bra tips FroBe. Merkelig at man skal være så nazi på klistring her inne? Gjør ikke akkurat forumet mer brukervennlig.