Vis full versjon : Får jeg utbetalt vrakpant dersom skyldig årsavgift?
Hei!
Noen som har erfaring med å hugge biler som er skyldig avgift?
Har en delebil som forrige eier ikke har betalt årsavgiften på... (har ikke omregistrert bilen på meg)
Ja. Får alltid utbetalt vrakpanten.
Ja. Får alltid utbetalt vrakpanten.
Håper du har rett, hvis ikke ble jeg lurt på det kjøpet..?
Lurer på dette selv.
Har du fått skrotet bilen enda?
Jan-Einar Jenssen
11/10/13, 22:15
som christian sier så betales vrakpanten ut uansett..
christoffera
12/10/13, 00:38
Er 2 krav til å få vraket bilen og få vrakpant
Må vere norsk registrert
Må ha rammenummer
Videreføring av spørsmålet....:
Ok, vrakpant utbetales uansett skyldig årsavgift.
Hva skjer med den skyldige årsavgiften - droppes denne når bilen er vraket, eller vil `"Toll og avgift" fortsette å kjøre på med dette kravet?
Noen som vet, eller har konkret erfaring?
Jan-Einar Jenssen
15/10/13, 20:10
Videreføring av spørsmålet....:
Ok, vrakpant utbetales uansett skyldig årsavgift.
Hva skjer med den skyldige årsavgiften - droppes denne når bilen er vraket, eller vil `"Toll og avgift" fortsette å kjøre på med dette kravet?
Noen som vet, eller har konkret erfaring?
dem vil fortsett å kjøre krave til dem har fått pengene sine, er jo staten :) men det er det eier som er reg 01.01 som får :)
Der må jeg arrestere litt for den gamle Hyundaien jeg hentet var skyldig årsavgift og der frafalt hele avgiften når bilen ble kondemnert/Eksportert ut av landet og vekk fra Norske register ;)
Jan-Einar Jenssen
15/10/13, 20:44
Der må jeg arrestere litt for den gamle Hyundaien jeg hentet var skyldig årsavgift og der frafalt hele avgiften når bilen ble kondemnert/Eksportert ut av landet og vekk fra Norske register ;)
hvordan gikk det til? ikke på noen av bilene jeg har skrota som har vært skyldig avgifter på, har dem ikke utbetalt vrakpant
http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=194984&epslanguage=NO
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.