PDA

Vis full versjon : Telefonproblem Volvo S80 2001

Tolsen
18/09/13, 15:55
Hei.
Eg har ett litt underligt problem med telefonen i en Volvo S80 2001. Problemet er at eg ikke får dekning på telefonen, og det underlige er at visst eg tar ut sim-kortet og setter det i en annen telefon og tilbake i bilen så kobler den seg til Telenor og viser full dekning en liten stund for å så forsvinne. Så lurte på om noen andre har opplevd det samme eller har en fix på lur.

Mvh
Tolsen

Mikael
19/09/13, 17:54
Om jeg ikke husker heeelt feil, så måtte jeg ha et gammelt type simkort i telefonen min for å få det til å fungere. Hette vel noe sånt som 5v eller noe, ring teknisk support til det abonnementet du har og spørr etter det, det gjorde jeg.

Tolsen
19/09/13, 21:05
Om jeg ikke husker heeelt feil, så måtte jeg ha et gammelt type simkort i telefonen min for å få det til å fungere. Hette vel noe sånt som 5v eller noe, ring teknisk support til det abonnementet du har og spørr etter det, det gjorde jeg.

Har prøvd å få tak i eldre type sim-kort.. men det er visst ikke mulig å få lengre. Men etter å ha søkt litt på nettet så tror eg bare det er de telefonene med sim-kort bak som trenger 5v sim-kort.