PDA

Vis full versjon : [SELGES] Volvo 850R vurderes solgt/byttet



pogona
18/09/13, 14:36
Som den ubesluttsomme personen jeg er så sitter jeg litt å lurer på om jeg skulle tilfredstilt andre behov og lufter derfor volvoen for salg, eventuelt bytte. På ønskelisten har jeg følgende:
-Veteran rwd, amazon, 142, 144, 242 pluss eventuelt mellomlegg. Nyere 240 i vesentlig rustfri stand kan ver innteressant.
-fornuftig bruksbil, type v70, audi a6 med 1.9tdi, generelt ute etter en større stasjonsvogn med fornuftig motor og gjerne lite støy.

Men over til bilen, en greit holdt 1997 mod 850R med automat.
Hatt den siden i vår, har brukt den en del, blant annet eit par lengre bilturer til sverige og den har fungert tilnærmet knirkefritt, hadde det ikke vert for den ***** knirkinga i bakluke plastikken. (Har lokalisert det til noen feste klips og nytt monteringsett er kjøpt inn)

Av feil og mangler kan det nevnes at den har en rusten bakluke, mulig det blir utbedret før salg.
Ellers er det coilovere på den og den er litt for lav for min smak.
Den har automat, veldig behagelig å slippe å gire men ulempe for trimming f.eks

Siden jeg overtok den i vår har jeg byttet litt av hvert, blant annet montert ipd stagstag foran og bak, linkstag foran, bilstein dempere bak, tårnstag foran, alle bremsene, hatt service på motor, flushet girkasse, montert nye drivakslinger begge sider, byttet baklykter og grill.
Har også kjøpt inn bensinfilter og ny multireim og klaver til 302mm bremser foran men ikke kommet så langt.

Av popanlegg så er det en dobbel din dvd spiller sak, sikkert sony eller pioneer, aldri lagt helt merke til hva, focal høytalere i dørene, diskanter på dashbordet. Og en sub med forsterker av ukjent merke baki.

Nye dekk og felger for en mnd siden.
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/09/1292.jpg

Prisantydning 60000,-
Stord, hordaland
Henvendelse på mail pga nordsjøjobb Andrematreolsen@gmail.com

pogona
09/10/13, 15:00
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44289622

pogona
21/10/13, 15:20
Pris justert litt :)

pogona
12/11/13, 10:33
Opp og hopp :)

pogona
09/12/13, 15:28
Fortsatt til salgs, byttet lambda, motorfeste nedre høyre side, høyre bærearm for eit par uker siden.

Har også montert orginale hovedlykter med us blinklys og listene under lyktene er byttet med noen uten spylerhull.

pogona
16/12/13, 13:44
Vurderer å bytte coiloverene mot orginale fjørben og dempere nå om den ikke blir solgt. Kan vurdere 240/940 som delbetaling og :)