PDA

Vis full versjon : 2.0 T5 problemer



jimhojem
16/09/13, 20:30
har ein 850 2.0T5 (210hk) som e chippa (steg 3,300hk/430nm)16T turbo, 1 bar WG, alu cooler, 2,5" rakrør, men virker ikke som det er noe effekt i den.. 1 gire spinner den, men 2'dre gire må jeg "sparke" for å få den til å spinne.. etter min mening skal denne spinne ganske godt på bare gasspådrag i 2 gire.. noen som har formening om hva det kan være?

brynna
17/09/13, 06:43
Du får vel et standardsvar fra meg... Les ut feilkoder. Finner du noe der kan det være et utgangspunkt for videre feilsøk?

jimhojem
17/09/13, 13:42
Du får vel et standardsvar fra meg... Les ut feilkoder. Finner du noe der kan det være et utgangspunkt for videre feilsøk?

har gjort det, ingen feilkoder.. sjønner ikke ka det kan være..

Lundstrøm
17/09/13, 17:41
Hahah! Likte den! Formulere effekt tap med att bilen ikke spinner :P

hgnubel
17/09/13, 18:05
Prøv med billigere dekk, det kan hjelpe ;)

Men seriøst, har du gode dekk er det vanskeligere å spinne enn med dårlige, rett og slett fordi de har bedre grep.

Har du noen annen måte du merker at bilen går dårlig?

jimhojem
17/09/13, 18:57
Hahah! Likte den! Formulere effekt tap med att bilen ikke spinner :P

hehe! x)

jimhojem
17/09/13, 18:59
Prøv med billigere dekk, det kan hjelpe ;)

Men seriøst, har du gode dekk er det vanskeligere å spinne enn med dårlige, rett og slett fordi de har bedre grep.

Har du noen annen måte du merker at bilen går dårlig?


dårlige dekk.. rettere sagt utslitte.. men har nok funnet feilen.. ventilene som har fått seg en trøkk da det "kakkler".
Jeg har vert dom å gått ut fra feil merke på drivhjule når jeg satte veiva i 0 posisjon.. :P som resulterte sikkert i ventilras nå.. :P