PDA

Vis full versjon : Rart fenomen på vindusheis førerdør 2001 mod V70. Noen som har vert borti dette?



HelgeS
11/09/13, 20:09
Hei.

Har en 2001 mod V70, her ble det for en stund siden byttet DDM (Bryterpanel/dørmodul) i førerdør, denne er godtatt på Vida, det ligger ingen form for feilkoder på denne der.

Før og etter byttet tullet førervinduet seg. Det ble byttet motor på vindusheisen. Nå klikker det bare i motor når man rører knappen, en sjelden gang funker vinduet etter å ha prøvd mange ganger på knappen. Jeg prøvde og kjøre heisen fra VIDA og også da klikker det bare i motor, men motor går ikke. Dette gjaldt både gamle og nye motor.

Må DDM og heismotor legges inn med adresse/koding i VIDA? att jeg må på Volvo og få programmert den?


Mvh HelgeS.

Alex_854
12/09/13, 06:21
...Må DDM og heismotor legges inn med adresse/koding i VIDA? att jeg må på Volvo og få programmert den?

DDM trenger software fra VOLVO, ja. Få den programmert så burde den funke.

Hilsen
Alex

degocostly
12/09/13, 22:16
Kjøpte du brukt? Jeg kjøpte brukt fra sverige, fikk tips herfra om at det var et hav av forskjellige nummre på disse som måtte stemme, og fant få som var samme som jeg hadde i min 01mod. Men fant tilslutt, og den virket smertefritt uten noe software.
Har funnet en slaks kalibrering for ddm i vida også

HelgeS
15/09/13, 18:28
Takker for begge svar. Får svinge innom Volvo en dag da :) Ja kjøpte brukt, men sjekka også nummerene, for dette var jeg klar over, men ser ikke ut som det har falt helt i orden av seg selv…