PDA

Vis full versjon : Rødt markeringslys i bakdør henger seg opp.?



matros72
07/09/13, 01:41
Markeringslyset på ene bakdøra mi lyser av og til etter at døra er lukket.ettersom taklyset slukker som det skal så er det vel ikke bryteren som jukser?
eller har de egen bryter hver for seg? Har måttet tatt ut pæra pga dette,men vil helst ha det i orden:)

850GLTsilver
07/09/13, 09:16
Åssen bil da?

På 850 så er den lampa "hardwired" på dørbryteren.
Det er samme bryteren som gir signal til interiørlyset, som gir til lampa i døra.

Så dersom den lampa lyser hele tiden, så er det noen som har kobla om noe der i døra.

Husk også, det er ikke før døra går i lås at den lampa slukker. (Altså helt stengt slik at døra holder seg selv lukket.)

matros72
07/09/13, 17:27
99 mod v70. Ja er vel samme systemet på v70 og da sikkert.Ettersom interiørlyset fungerer som det skal,så er vel bryteren i orden vil jeg tro. Er en godt voksen dame med null peiling på bilskruing som har hatt denne før,så tror nok ikke hun har vært inne i døra å gjort noe kosarbeid:D
Men er vel bare å ta av dørtrekket å feilsøke å håpe på å finne feilen..

850GLTsilver
07/09/13, 18:35
99 mod v70. Ja er vel samme systemet på v70 og da sikkert.Ettersom interiørlyset fungerer som det skal,så er vel bryteren i orden vil jeg tro. Er en godt voksen dame med null peiling på bilskruing som har hatt denne før,så tror nok ikke hun har vært inne i døra å gjort noe kosarbeid:D
Men er vel bare å ta av dørtrekket å feilsøke å håpe på å finne feilen..

Bare for å spørre: Hvor sikker er du på at lampa lyser hele tiden?
Du vil ikke oppleve å SE den tenne eller slukke til vanlig.

matros72
07/09/13, 20:58
Jeg ser rødlyset skinne så vidt gjennom dørkanten ved seteryggen. Vises ikke godt,men så d tilfeldig her om dagen..