PDA

Vis full versjon : Lister på 240, løsne?



2førr10
25/08/13, 23:16
Hei!

Hvordan løsner man midt-lister, nedre lister (under dørene) og fanger lister på 240? Det er 85 mod.

Jeg har som sagt ikke de brede "dekor" listene nede. Bare en tynn sammenhengende list over hele billengden, mellom fremhjulet og bakhjulet.

Er vel noen slags kroker? Men hvilken vei skal man dytte eller dra for å løsne dem. Tanken er å bruke de opp igjen.

Noen som vet? :)

TurboNoob
26/08/13, 10:36
Listene under dørene må brekkes av. Ta tak på undersiden og vipp de oppover, da skal de løsne fra klipsa. Klipsa er gamle og vil sikkert knekke. Ny fåes kjøpt hos Volvo ennå, tror jeg.
Listene over fangerne løftes bare rett opp.

2førr10
26/08/13, 15:52
Ok, hmm mulig jeg ikke bruker opp igjen nederste lista under dørene. Takk takk! :)
Hva med midtlistene rundt hele bilen? :o

TurboNoob
26/08/13, 15:55
Dde sitter i klips som går inn i hull i dører og skjermer. Ta tak i dem og vipp oppover. Her kommer hele klipsen med ut og kan brukes igjen. De går ikke så ofte i stykker, men det hender.
Listene på baksjermene sitter også skrudd fast fra innsiden helt i enden mot bagasejlokket. En 8mm mutter som du løsner fra innsiden av bagasjerommet. Her kan du også trykke ut endel av klipsene fra innsiden.

2førr10
26/08/13, 16:04
Ok, skjønner :) Tenkte meg at en del av listene kunne trykkes ut fra innsiden, men har ikke vert helt sikker på hvilken vei de skulle vippes.

Takk takk igjen! :)