PDA

Vis full versjon : øvre motorfester og biltema bærebroer v70



matros72
23/08/13, 13:53
Noen som har erfaring med bærebroene foran til 99mod v70 fra biltema?Er det bare dritt som holder i 2 mnd,eller funker de bra? Er ivertfall rimelig pris på dem i forhold til andre plasser.Men man får det man betaler for da,så regner vel med at kvaliteten er så som så.

Ser også at det er mange som driver å bytter ut øvre motorfester på disse bilene til hardere foringer. Hva skal dette være godt for? forbedrer det kjøre egenskapene? Regner med det er en grunn til dette,og ikke bare for at alle andre gjør det liksom:)

Erlend
23/08/13, 14:13
jeg har ikke kjennskap til bærebroer fra biltema, så jeg kan ikke uttale meg om kvalitet om de, men det øvre motorfestet blir byttet for å bl.a for at motoren ikke skal bevege seg så mye, pluss at de hardere foringene tåler litt mere, og så får du litt mere lyd inn i kupeen som en bieffekt :)

matros72
23/08/13, 15:02
Okay..så det er derfor disse foringene blir byttet ja. Slipper man den jukkingen når bilen blir kjørt på lavt turtall i f.eks 2. gir og da kansje?

jerognal
23/08/13, 17:47
Vet ikke hvor mange ganger det er sagt STYR UNNA BT-deler! Dyrt søppel rett og slett..

matros72
23/08/13, 18:24
Nåja! ALT er vel ikke søppel,men en del er det nok ja. Bytta begge drivknutene på en Audi a6 2.5tdi for 4 år og over 90000km siden som er handla på bt.Dem er det ingenting i veien med, så riktig alt er nok ikke søppel..

espen13
23/08/13, 20:41
Har kjørt med Biltema bærebro foran ei stund no! Go som gull!

mrstfu
23/08/13, 23:40
Noen som har erfaring med bærebroene foran til 99mod v70 fra biltema?Er det bare dritt som holder i 2 mnd,eller funker de bra? Er ivertfall rimelig pris på dem i forhold til andre plasser.Men man får det man betaler for da,så regner vel med at kvaliteten er så som så.

Ser også at det er mange som driver å bytter ut øvre motorfester på disse bilene til hardere foringer. Hva skal dette være godt for? forbedrer det kjøre egenskapene? Regner med det er en grunn til dette,og ikke bare for at alle andre gjør det liksom:)

Øvre motorfesteforingen stopper motorvridninger som ellers hadde gått utover eksosanlegget, og forårsaket eksoslekkasjer. De originale har en tendens til å gå i dass ganske fort, fordi de er så myke og tillater relativt stor bevegelse. En polyurethanforing er mye fastere, og nærmest vedlikeholdsfri, med ukjent (altså jævla lang) levetid. Anbefales på det sterkeste, og motorlyden du får inn i kupeen er ikke støy, men mer en litt økt følelse forbhva som foregår i motorrommet. Om det finnes poyurethanforing som erstatning for en eller annen foring på bilen din, hadde jeg kjøpt den tvert. Uten tvil.


Vet ikke hvor mange ganger det er sagt STYR UNNA BT-deler! Dyrt søppel rett og slett..

Svada.

850GLTsilver
26/08/13, 20:28
Øvre motorfesteforingen stopper motorvridninger som ellers hadde gått utover eksosanlegget, og forårsaket eksoslekkasjer. De originale har en tendens til å gå i dass ganske fort, fordi de er så myke og tillater relativt stor bevegelse. En polyurethanforing er mye fastere, og nærmest vedlikeholdsfri, med ukjent (altså jævla lang) levetid. Anbefales på det sterkeste, og motorlyden du får inn i kupeen er ikke støy, men mer en litt økt følelse forbhva som foregår i motorrommet. Om det finnes poyurethanforing som erstatning for en eller annen foring på bilen din, hadde jeg kjøpt den tvert. Uten tvil.



Svada.

Støtter på det sterkeste utsagnet om Biltemadeler. Både bærebruer, hjullagre, drivknuter, bremseskiver, calipere samt masse annet er testet og i fortsatt bruk hvorav flere av delene med lengre kjørelengde enn de som satt originalt på bilen varte alt. Kan man klage på slikt?

Sitter her med følgende polyforinger som skal på "Emil". Indre på bærebruene foran, Torquefestet for girkasse Den øver er alt på plass.