PDA

Vis full versjon : Kvalitet på svarte R felger



TeamBørnOut
29/05/10, 15:51
Noen som har prøvd "svarte R felger" ? står de er produsert i europa. Og ikke kina! så det er jo litt betryggende :)

gaupe
29/05/10, 18:15
Noen som har prøvd "svarte R felger" ? står de er produsert i europa. Og ikke kina! så det er jo litt betryggende :)

Meinar at det har stått Germany på enkelte av desse, men forundrar meg ikkje om dei har hatt opphav i Kina likevel, eller på eit eller anna tvilsomt verk i Aust-Europa, der ein smeltar om det ein finn av alu.

TeamBørnOut
29/05/10, 18:27
Det hender jo kineserne får det til også :D Mexikanerne driter på draget vær gang :P
Men blir vell en sverige tur å kjøpe dette! butikken er i jönkjöping... å der ligger felgene til kilroy som også skal ned å leveres!

Men da blir det vell de felgene der... Hvis det ikke kommer opp noen stygge erfaringer av andre her.

TeamBørnOut
29/05/10, 19:43
http://195.149.144.149/images/28/2841375860.jpg

A.Finstad
30/05/10, 00:08
kinesera får det til hvis dem vill :p pure wheels produserer sine felger i kina med god kvalitet så trur det er litt opp og ned med kina varer også :p

Morgis
30/05/10, 00:14
Man får det man betaler for, uansett i verden :)
Vil man ha det billig, lager kina det billig. betaler man, så lager kina deretter også. :)

MrX
30/05/10, 08:17
Det er ikke samme kvalitet på disse som på de andre uorginale pegasusfelgene? Hadde noen i 19" for noen år siden. Lakken flasset av nesten med en gang, og aluen er myk som smør.

TeamBørnOut
30/05/10, 09:06
joda, kineserne kan lage bra ting også. men ikke av fri vilje :P
MrX: ja, det har jeg hørt også, men dette skulle vist være av "en ny type" som ikke er av så dårlig kvalitet som eldre kinesiske felgene.

Har selv prøvd å rette opp tyggis R felger :/

MrX
30/05/10, 09:29
Skal hvertfall godt gjøres og få værre kvalitet.

oar83
31/05/10, 18:52
Man får det man betaler for, uansett i verden :)
Vil man ha det billig, lager kina det billig. betaler man, så lager kina deretter også. :)

Det er korrekt!Men ein kan vere heldig å få gode produkt også ;)

The Sven
31/05/10, 18:58
MrX: ja, det har jeg hørt også, men dette skulle vist være av "en ny type" som ikke er av så dårlig kvalitet som eldre kinesiske felgene. /

Det sier jo alle forhandlerne at deres felger er bedre enn de dårlige kinafelgene....

MrX
31/05/10, 19:47
Men kan godt være at kvaliteten er bedre nå. Prisen er hvertfall høyere, jeg kjøpte fra en eller annen nettbutikk 19" replica med kumho dekk. kostet bare 8800kr tror jeg det var ferdig levert. Nå koster de vell ganske mye mere, eller er det bare jeg som er søppel og søke på nettet?

TeamBørnOut
01/06/10, 07:54
Det sier jo alle forhandlerne at deres felger er bedre enn de dårlige kinafelgene....
joa, men det må jo ligge noe i det. for hadde de vært som eiker felgene ville jo folk reagert å hengt de ut


Men kan godt være at kvaliteten er bedre nå. Prisen er hvertfall høyere, jeg kjøpte fra en eller annen nettbutikk 19" replica med kumho dekk. kostet bare 8800kr tror jeg det var ferdig levert. Nå koster de vell ganske mye mere, eller er det bare jeg som er søppel og søke på nettet?
vanskelig å finne billige felger rett før sommern :D

GMV
06/06/10, 18:51
Hmm disse var jaggu fete i svart. Nå fikk jeg også lyst til å bytte felger på V70'n.

sfinxern
10/06/10, 07:40
De felgene der likte jeg veldig.
Hvor får man kjøpt disse? Går vel an å få de i bra kvalitet også som det sies her:).
Skal ha ny felger nå og har sett på de vanlige "R" felgene, men disse så fetere ut :).

sfinxern
10/06/10, 10:43
Hvor får du kjøpt disse felgene? Og får du kjøpt de i Norge?

Tore
10/06/10, 12:07
www.molway.com i Sverige har iallefall disse felgene.

sfinxern
10/06/10, 12:44
Takk, ser at de har de inne ja.
Kan høre med de om sending til Norge.

Vet vi om noen her til lands som selger disse?

TeamBørnOut
11/06/10, 06:15
http://www.blocket.se/ostergotland/Nya_VOLVO_R__FALGAR_GRAFIT_GRA__KAMPANJPRIS_271880 48.htm?ca=7&w=3

Så noen slike på finn.no i dag

Langedal
28/06/10, 23:30
Mener BCB har hatt sort Pegasus kopi i sortementet. Fant den ikke nå da, men er vel bare å forespørre.

gull pilen
06/07/10, 08:09
kinesera får det til hvis dem vill :p pure wheels produserer sine felger i kina med god kvalitet så trur det er litt opp og ned med kina varer også :p

god og god? vet no ikke helt det! flasser no på kanten slik alle andre billig felger gjør...
de helt vanlig skjipe felgene er grei men det er vel ikke så spennende?

A.Finstad
06/07/10, 09:43
har du hatt pure wheels felger som flasser? da er det bare å reise å bytte dem da dem har garranti mot sånt(kjenner han som eier og driver firmaet!)

gull pilen
07/07/10, 14:28
joda den e jo grei men da får man samme felgene igjen og de flasser året etter...
som sagt gjelder bare de litt mer "fancye" felgene de selger og resten av det de har er høvlig kvalitet på...

A.Finstad
07/07/10, 23:12
hmm... da må jeg ta meg en prat med han:p

gull pilen
09/07/10, 10:23
jobber med dekk og felger å bruker purewheels som leverandør så dette vet jeg!!:D