Vis full versjon : Tennkabler
Går det an å dra av "plugg kontakter" av selve plugg ledningen? Har slike små holdere som skal stå under mutteren til toppdekselet , pluggledningen skal igjennom disse. Men jeg tørr ikke å dra av ledningen så jeg får den igjennom det lille hullet.
Dårlig forklart , tenkte å legge inn bilde men får ikke kontakt mellom pc å mobil.
Hmm, aldri sett det før. Mine har aldri vært tredd igjennom de festene.. Er vel bare å stripse de fast til de holderene?
Eldste Haugerud
29/05/10, 14:19
skal vel stripses til de holderne ja.. skal ikke igjennom
Det skal stå klips i dem høla, som pluggledningen er festa i.
ahaa :)
da ble alt mye enklere xD
TeamBørnOut
29/05/10, 15:49
er som de skriver over. du må kjøpe noen "klips" som du setter fast i de "festene" du skru i toppdekslet
Går an å stripse og med små svarte strips. Blir pent det og, men er igrunn best med klipsa hvis tennkablene begynner å bli gamle. Ellers vil de slå over til jord igjennom isolasjonen.
off... må jo kjøre 15 min for å få kjøpt sånt -_-
satser på strips fram til jeg skal forbi der de har sånt orginaldeler.
TeamBørnOut
29/05/10, 18:31
15min har vell du til nærmeste nabo? :D strips fungerer helt greit. men de kan bli litt slitene med tiden. (men det gjør klipsene også).
15min har vell du til nærmeste nabo? :D strips fungerer helt greit. men de kan bli litt slitene med tiden. (men det gjør klipsene også).
mil mente jeg :D
har rustfrie stålstrips om det kan være en ide , men er redd di gnager istykker tennkablene
TeamBørnOut
29/05/10, 21:13
ja. + at de leter strøm lettere en plast. så ikke bruk det
Svarte strips holder lenge de (UV bestandig). Er jo ikke rare jobben eller vanskelig å få tak i neste gang man skal bytte pluggledninger eller :p.
Kan hende jeg har noen liggende , hvis ikke blir det hvite intil videre. Men når DP går 2-3 cm unna , vil ikke disse smelte?
Kan hende jeg har noen liggende , hvis ikke blir det hvite intil videre. Men når DP går 2-3 cm unna , vil ikke disse smelte?
DP bør uansett være bandasjert :).
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.