PDA

Vis full versjon : "morette" lykter volvo??



Haugen
28/05/10, 21:32
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/05/1625.jpg

hei lurer på hvordan jeg får sånne lykter på volvo 940? er det hel lykt eller bare deksel over? og evt. hvor en får tak i det??

Magnus Hagtvedt
28/05/10, 22:32
Hvis det er deksel, så er det ikke mye verdt. Du vil miste mye av lysbildet. Det er ikke noe å anbefale, men om det er lykter kan det være greit nok.

Jeg kan ikke si jeg ville satt på noe slikt selv (om det så egne lykter), men det er en annen sak. :p

Du kan jo sende en forespørsel om det kan finnes noe gjemt på et lager. Morette (http://www.morette.com/index.htm) Det er ikke noe i dagens sortiment.

turb00le
28/05/10, 23:45
Det der er noe VOC greier har jeg for meg... Søk litt rundt på glassfibersider.
Det ser i allefall helt forferdelig ut.

volvoRsport
29/05/10, 11:30
Har sett slike tilsalgs på ei side som selger rally/glassfiberdeler, mener det var ei svensk side men finner den ikke igjen.

jonass
29/05/10, 11:32
Synes de ser billigere ut enn vanlige lykter og da bruker man slikt om skal kjøre rally eller slikt enkelt og greit

TeamBørnOut
29/05/10, 11:35
pris og vekt ja :)

Her teller ikke utseende :D

jonass
29/05/10, 11:39
Ja vekt ikke minst. Men noen kjøper slike lykter til gatebilen sin, og andre stereo så folk er forskjellige.

gaupe
29/05/10, 13:50
pris og vekt ja :)

Her teller ikke utseende :D

Er jo fine greier dette, eit hol til lykta, og finn då ei passande linselykt og eit hol, enten for kjøling til bremsene eller friskluftinnsug. Ja, det blir stygt, men volvo er jo funksjon foran form :)

Haugen
29/05/10, 14:19
Er jo fine greier dette, eit hol til lykta, og finn då ei passande linselykt og eit hol, enten for kjøling til bremsene eller friskluftinnsug. Ja, det blir stygt, men volvo er jo funksjon foran form :)

jeg syns selv de er kule de lyktene, og kan bruke ett hull til lufting evt.. fikk lyst på sånne i karbon!:D

jonass
29/05/10, 14:22
Ja ble mer og mer fristet på slike jeg også, finnes jo masse fine runde lykter man kan trykke i de. Si ifra her om noen finner hvor disse selges da

Fighter
29/05/10, 14:37
Syns dem er mye penere enn US lyktene folk henger på 2/7 serien iallefall:D

jonass
29/05/10, 14:45
Det synes jeg også, blir jo litt sånn canada aktig disse