PDA

Vis full versjon : Gateslicks.



Joakim-G_R
09/08/13, 09:28
Jeg vet om Toyo, Yokohama, Gullabo, Federal, men hva bruker dere? Kunne tenkt meg 4 stk i 16", men Toyo var dyrt syns jeg, og Federal hadde ikke den dimmen.

Fordeler/ulemper på de forskjellige typene?

daihatsu93
09/08/13, 18:41
Har god erfaring med Toyo R888 dekka, sitter godt på både vått og tørt føre.. Ikke like godt på vått selvsagt, men helt ok. Har kjørt med disse dekkene i flere år, også i bilcross. Holder en god stund også så lenge man ikke kjører sidlengs hele tiden med dem.

Holck
09/08/13, 20:37
Kjører også med Toyo R888, aldri hatt noe spesielle problemer med de annet enn at de blir "slitne" når de blir gamle. Det er viktig å følge Toyo`s anbefalinger når det gjelder camber, caster, dekk trykk og varme i dekk overflate for å få det til å bli optimalt.
Yokohama har jeg bare hørt noen si er dyrt i forhold til hva man får igjen, ingen egne erfaringer med de.

Joakim-G_R
09/08/13, 22:00
Hvor kjøper dere Toyo da?

Holck
12/08/13, 22:58
Hvor kjøper dere Toyo da?

Sist gang jeg kjøpte var det vel Ralphs Dekk i Sverige :)

Daruu
13/08/13, 00:14
Dekkonline har toyo r888 i noen dimensjoner ihvertfall

nskracing
13/08/13, 09:34
Jeg bruker i dag Toyo R888,godt fornøyd med disse når man ser hva man betaler. Disse kjøpte jeg hos oljeskift ekspressen i Oslo. Har også hatt Yokohama A048 og Hoosier R6. Hoosier er helt klart de best dekkene jeg har noen gang har prøvd. Men disse er detsverre ikke lovlig i Norge. Mangler E merking:(

Zeeker
31/08/13, 02:32
Jeg kjører med Federal 595 RS i 17" (Ikke RS-R som er nye typen)
Dekka mine er gamle, men var ubrukt når jeg kjøpte de.
Jeg syns det de sitter bra.
Hvor bra de er i forhold til R888 vet jeg ikke, men skal man ha full utnyttelse av noen slike dekk så må understellet henge med.
Min 242 med lesjøfors er helt båt og da mister dekka mye grep bare pga det.