PDA

Vis full versjon : Banekjøring Eikås 18.08.13 i regi av Bergen Gatebil !!



Bjarte.osberg
03/08/13, 13:44
Tenkte bare eg skulle informere om at Bergen Gatebil skal ha banekjøring på Eikås den 18.08.13 for de som er interessert i det =) E ikkje hver dag man får kjøre på bane her i byen ^^,
Her er link til arrangementet på Facebook iallefall :
https://www.facebook.com/events/400918206683797/

:Sitat:
Kjøringen starter kl 12.00 og det blir holdt teknisk fra kl 11.00, alle som skal kjøre på banen må være med på førermøte dette starter ca 11.45 og vi ber alle møte i god tid.

Prisen for å kjøre er satt til 300 kr, for å kunne kjøre må du være medlem i Bergen Gatebilklubb, medlemskontigenten er også 300 kr pr. kalenderår. Medlemskap kan kjøpes på arrangementet.
Vi tar desverre ikke kort.
:Sitat slutt:

Håper flere kommer fra VCCN, eg skal iallefall inn og se på, da eg ikkje har bil til å kjøre på bane med =(

Børge Vikebø
06/08/13, 09:05
Litt dumt å måtte melde seg inn i pizza-klubben for å kjøre der, før var det ikke sånn.. Vi får se om vi ikke kan få til noe slikt etterhvert fra VCCNs side, jeg skal forhøre meg litt.

hgnubel
07/08/13, 17:24
Er ikke det den gokart-banen som leies ut til slikt som dette? Umulig å komme forbi noen og knapt mulig å tømme førstegiret? :) Håper jeg tar feil selvsagt..

Børge Vikebø
07/08/13, 18:48
Du har rett. Mye kjekkere med glattkjøringsbanen på Voss :)

gull pilen
13/08/13, 06:40
Du har rett. Mye kjekkere med glattkjøringsbanen på Voss :)

nja jeg har kjørt begge steder og eikås er større og får litt mer fart... fint mulig og bruke 2 og 3 gir Rundtom på banen, har selv dratt 3 gir sladd ut på langstrekket så da fikk jeg ligge på 4 gir også noen meter..