PDA

Vis full versjon : Handle fra L-M-R?



Martin.S
27/05/10, 22:17
Helt sikkert noen som har handla av han her på forumet. Hvordan er erfaringene? Service, leveringstid osv.

Sendte han en mail tidligere i dag for bestilling, og fikk beskjed at han trengte personnummeret mitt for tollingen sin del, noen som skjønner noe av det? Må si jeg er litt skeptisk til sånnt.

Christian
28/05/10, 00:00
Har handla endel fra han. Blanda erfaringer egentlig..
Kjøpte først kopi-addon av han, via PM på gamle Volvoforumet. Det gikk knirkefritt, og han sendte dem fra Halden så det ble "momsfritt".

Så, skulle jeg kjøpe denna bremsepakka han selger. Først var det mye slit med å finne ut hvilke bremser jeg hadde. Det er vel bare èn type bremser på 740 Turbo? Det er ihvertfall bare èn type skive. Dette klarte han da altså å sende feil.
Ikke var han spesielt keen på å gjøre opp etter seg heller, mente det var min feil siden jeg ikke hadde no skiltnr å gi han. (bilen er både svensk, og ombygd, så hvem vet..)

I samme anledning snakka jeg om å kjøpe addon-kopi bak til 744:a.
Uten noen bekreftelse fra meg, sendte han denne helt uten videre. Jeg fikk ikke hentet den ut, så den gikk desverre i retur til Halden. Jeg hørte forsåvidt aldri no mer om det.


Men kan informere om at han regner kursen 1:1 med NOK og SEK.
Han gjorde det slik, siden han selv måtte kjøre til Halden med delene, for at det skulle bli lettere for oss.

mcnugget
28/05/10, 01:54
Min erfaring: Dårlig passform, lang leveringstid og fyren e heilt sullete i hode..!

Martin.S
28/05/10, 15:23
Hmm det var jo ikke svaret jeg ønsket da. Høres ikke bra ut.

mcnugget
28/05/10, 17:09
Men skal og sies at eg veit andre har kun gode erfaringer med l-m-r... :) kan hende vi har var uheldige..

Martin.S
30/05/10, 19:57
Nå er pengene overført til han. Så får vel etter hvert egen erfaring med LMR.

mcnugget
30/05/10, 20:28
Får håpe alt går som det skal.. :)

oddeee84
02/06/10, 10:40
Kjøpet gikk fint med meg. ikke noe tull.
Men reagerte på at han regna lik kurs med norske og svenske kroner.
Sideskjørtene jeg fikk hadde han spart på glasfiberen på såfall.
Som igjen fører til at de er litt bølgete i kanten mot døråpningene.
Men i mitt tilfelle gjør dette ingenting da desse skal kappes opp og breddes :)
Noen som kjenner til hvordan bytting til 960 fronthjulbuer bak blir gjort?
Ser det er billig men frykter det er litt dårlig utført.

Torra
02/06/10, 10:46
På girkassa jeg kjøpte av Stian, som han hadde kjøpt fra LMR var det iallefall ingenting å utsette på sveisen!

Anders-
02/06/10, 15:04
Jeg "kjøpte" en uavhentet pakke for han engang, ble lovet 500nok i kompensasjon for at jeg redda pakka fra å bli returnert til sverige.. Pengene kom som lovet inn på konto etter jeg hadde hentet pakken, virker som en ærlig kar, passformen på produktene skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har montert det..

Martin.S
02/06/10, 16:41
Ok, vi får tro han driver seriøst. Typen er jo kjent, og har opparbeidet seg et rykte han sikkert ikke vil ødelegge.

Men tråden kan egentlig slettes, for delene er bestillt og betalt. Jeg kan heller komme med referat når delene er motatt. :)

Ekren
07/06/10, 19:25
mye dårligere sveis på zf kassene fra bakaxel.se værtfall.

A.Finstad
07/06/10, 22:11
med andre ord jeg burde bestille kasse fra LMR i stedet for bakaksel.se?

Ekren
11/06/10, 19:39
Ville jeg gjort værtfall.
går mye ymse rykter om at dem liksom "åpner" kassa og skjekker den, men den gang ei.

A.Finstad
12/06/10, 09:18
på bakaksel.se står det jo at dem åpner den og ser over den før dem selger den da? :S men siden jeg har ET motoren så må jeg ha det hakket til sensora i bakkant av motoren så det jeg lurer på er om LMR fikser det også? sendte mail til bakaksel.se og spurte og dem kunne bruke et clutch hus fra en ET motor når dem sveisa det sammen sånn at jeg kunne bruke de sensora enda.

Mr. Crepsley
12/06/10, 10:41
Er bare å skjære ut i clutchhuset, grei jobb det.

Ekren
12/06/10, 19:01
på bakaksel.se står det jo at dem åpner den og ser over den før dem selger den da? :S men siden jeg har ET motoren så må jeg ha det hakket til sensora i bakkant av motoren så det jeg lurer på er om LMR fikser det også? sendte mail til bakaksel.se og spurte og dem kunne bruke et clutch hus fra en ET motor når dem sveisa det sammen sånn at jeg kunne bruke de sensora enda.


dem sier det ja, men folk er skeptisk til det.

er lett jobb og skjære ut hull til sensor selv :)

A.Finstad
13/06/10, 13:43
jaja da bestiller man fra LMR når den tid kommer(med andre ord lønning :p)

Martin.S
14/06/10, 15:05
Så langt vil jeg ikke si jeg er imponert. Har gått 2 uker nå, og leveringstiden var 1-2 uker. Så jeg sendte han en mail på fredag for å høre hvordan det ligger ann, men ingen svar å få.

Volvo_S90R
19/06/10, 20:27
min erfaring med han er berre bra, handlet en god del av han. Pluss jeg og en kompis var i sverige å hentet bil og fikk litt problemer med den og da ringte jeg han og han stilte opp med en gang og det var på en lørdag. Og det var veldig positivt :)
Jeg bruker og da å ringe eller sms han ver gang jeg skal handle noe hos han, og når det gjelder prisen så får jeg pakkene sende med bussgods til grensen så da får jeg riktig kurs på krona og...

jonass
19/06/10, 22:15
min erfaring med han er berre bra, handlet en god del av han. Pluss jeg og en kompis var i sverige å hentet bil og fikk litt problemer med den og da ringte jeg han og han stilte opp med en gang og det var på en lørdag. Og det var veldig positivt :)
Jeg bruker og da å ringe eller sms han ver gang jeg skal handle noe hos han, og når det gjelder prisen så får jeg pakkene sende med bussgods til grensen så da får jeg riktig kurs på krona og...

Hvor er det du får sendt varer til? Har ikke helt skjønt denne handle måten enda. Skulle bestilt meg en zf kasse lenge nå. Så er jo fint og gjøre det nå når man får ferie penger

volvoRsport
19/06/10, 22:18
Hvor er det du får sendt varer til? Har ikke helt skjønt denne handle måten enda. Skulle bestilt meg en zf kasse lenge nå. Så er jo fint og gjøre det nå når man får ferie penger

www.bussgods.se

Martin.S
24/06/10, 15:13
Venter ennå på deler fra denna gnomen, ikke imponert.

The Sven
14/11/12, 22:38
Venter ennå på deler fra denna gnomen, ikke imponert.

Fikk du de til slutt?