PDA

Vis full versjon : Pærer i midtkonsoll?



DaddyP
31/07/13, 20:12
Kunne ha tenkt meg og bytta pærene som sitter i midtkonsollen, nokon som veit korleis pærer som sitter her??
Takker for svar

http://forum.vccn.no/img-dump/2013/07/2181.jpg

DaddyP
01/08/13, 21:10
Ingen som veit korleis pører som blir brukt her?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Børge Vikebø
02/08/13, 11:00
Volvo..... koster godt med penger da. Mener å huske at jeg svidde av 700...

DaddyP
02/08/13, 11:16
Volvo..... koster godt med penger da. Mener å huske at jeg svidde av 700...

Må nå gå ann og få tak i dem ein annar plaas:)?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

FroBe
02/08/13, 13:11
Hvis jeg ikke tar helt feil sitter det minst 6 Neo wedge T4 pæremoduler i klimapanelet.
Originalt er dette pærer med grønne gummihetter over, men selv kjøpte jeg grønne LED Neo wedge T4 på eBay.

Ulempen med LED er at de ikke har samme lysfordeling som glødepærer, dermed lyser enkelte knapper sterkere enn resten. (Tips: puss dem matte, da sprer de lyset bedre).
En annen liten ulempe er at den røde varmeindikasjonen på temperaturjusteringene ikke lyser så godt siden grønne LED mangler all rødfarge som de originale glødepærene har litt av. Nyansen av grønt er også litt forskjellig fra originalt.
Slike LED-moduler krever også riktig polaritet, hvis de ikke lyser må man ta dem ut og rotere dem 180°.

DaddyP
02/08/13, 20:32
Hvis jeg ikke tar helt feil sitter det minst 6 Neo wedge T4 pæremoduler i klimapanelet.
Originalt er dette pærer med grønne gummihetter over, men selv kjøpte jeg grønne LED Neo wedge T4 på eBay.

Ulempen med LED er at de ikke har samme lysfordeling som glødepærer, dermed lyser enkelte knapper sterkere enn resten. (Tips: puss dem matte, da sprer de lyset bedre).
En annen liten ulempe er at den røde varmeindikasjonen på temperaturjusteringene ikke lyser så godt siden grønne LED mangler all rødfarge som de originale glødepærene har litt av. Nyansen av grønt er også litt forskjellig fra originalt.
Slike LED-moduler krever også riktig polaritet, hvis de ikke lyser må man ta dem ut og rotere dem 180°.

Takk!:D da blir det å bestilla sleke pærer!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk 2