Vis full versjon : Ny motor til V70, 2003, D5 (D5244T)
Hei!
Har hatt fullstendig motorhavari på min V70, og trenger hjelp til å finne billig motor, servopumpe og dynamo.
Jeg har skjønt at Sverige er rett plass å begynne, men dette er blind mann i stor jungel :p
Alternativet er vel også å finne et vrak, der motoren er inntakt, men hvor finner man dette, eventuelt?
Mvh
Per Kristian
Ta deg ein kikk på www.bildelsbasen.se du :)
Tusen takk! Der var det mye å velge mellom, ja.
http://www.bildelsbasen.se/?link=list&ggl=s16&searchmode=1&vc1=204&pc1=120&page=1&order=eumile&asc=1&vc[0]=204123102&vcx=5061&pc[0]=120101101
De sender til Norge, og utover dette er hele prosessen som vanlig internett-handel?
Mvh
Linken din virker ikke. Men det burde gå greit å handle der ifra. Hvordan garanti man får burde man vel passe på.
Bildelsbasen er vel bare de som tilrettelegger og presenterer delene på ett sted, når du handler går det direkte med hver enkelt hugger. Det er i hvert fall slik jeg har forstått det..
Så jeg ville sjekket med de forskjellige alternative huggerene du finner som har delene du vil ha.
Takker så meget :)
Da er det vel nesten best å finne alle delene hos samme huggeri, og få til en samlet sending.
/PK
Hva var det som skjedde med gamlemotoren?
Frihjulet på dynamoen gikk. Dette tok med seg multireim, regreim, toppen, servopumpa, kansje bånn pluss en hel del løpehjul og alt jeg ikke vet enda... Uten forvarsel i form av ulyder e.l. Fyren på bilia sa jeg hadde maksimalt uflaks, og at det ikke var noe jeg kunne gjort. Supert!
Hmm, når jeg bytta reg reim så fulgte det med ett frihjul. Er det ikke to av disse? Ser på noen reim-kit at det følger med to hjul.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.