Vis full versjon : volvo 940 turbo, fløyten virker ikke
hei lurte på hvor fløyten på volvo 940 ligger, har leitet overallt jeg finner den rett og slett ikke.
Tinnsoldaten
29/07/13, 19:24
Da har den nok gått fløyten.
Evnt. så kan du sjekke bak støtfangeren på venstre side. :)
hehe ja! det kan du si, hvor skal den egentlig stå da?
Tinnsoldaten
29/07/13, 19:35
bak støtfangeren på venstre side. :)
Ser den hvis du kikker inn rett foran venstre framhjul. Sitter ganske lavt bak fangeren der.
var nett ute og så, var ingeting der.
turbohjelle
29/07/13, 19:42
Har fløyten noengang virket? Hvis ikke har du funnet problemet på hvorfor du ikke får tut-tut allerede ;) Den (skal) ligge framme til venstre, foran hjulet oppi karosseriet.
hehe, har nesten nettopp kjøpt bilen. trodde det var en sikring som var gåen, men tydeligvis så har noen skrudd av fløyten.
og nei *fløyten* har aldri virket så lenge jeg har hatt bilen:D
På min var også tuten borte. Kablene var klipt og hang under fangeren på førersiden foran. Kjøpte likegreit en biltema tut.
Ufatteleg dårleg patent med å ha heilt opne horn liggande heilt ope der so dei får i seg alt av sprut fra vegen! Dei slutta ein etter ein å fungere på 945 me har, so eg tok dei vekk og sette på ein annan me hadde liggande :p
Tinnsoldaten
01/08/13, 17:04
Her har du løsningen:
3403
Eller billigversjonen som en kompis monterte i 240en sin: Trykklufthorn til lastebil i motorrommet og trykktank i bagasjerommet som han fylte opp med hi-jackers kompressor. Når det begynte å dure i bagasjerommet hans, var det bare å skygge unna.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.