PDA

Vis full versjon : Bytte bensinfilter?



DaddyP
29/07/13, 13:35
Nokon som veit korleis ein får av dei 2 slangane til bensinfilteret?

Er det berre å trykka inn den grøne "knappen" her?
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/07/1965.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Håkon77
29/07/13, 15:16
Ja, det er bare å trykke inn "knappene" samtidig som du vrir litt på slangen. Men husk å sleppe av trykket ved å trykke in ventilen først.

DaddyP
29/07/13, 15:28
Ja, det er bare å trykke inn "knappene" samtidig som du vrir litt på slangen. Men husk å sleppe av trykket ved å trykke in ventilen først.

Ke du meiner med å sleppe sv trykket ved å trykke inn ventilen? Korleis ventil?:)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Håkon77
29/07/13, 16:05
Det er en ventil på slangen ved filteret. Ser ut som luftventilen på hjulene. Skru av toppa å trykk inn pinnen i ventilen mens du har ei fille eller papir rundt, så slipper du å få all bensinen som står i trykk mitt i fleisen når du napper av slangne. Ha gjerne en kumme eller lignende klar når filteret løsner også . :-)

DaddyP
30/07/13, 22:46
Det er en ventil på slangen ved filteret. Ser ut som luftventilen på hjulene. Skru av toppa å trykk inn pinnen i ventilen mens du har ei fille eller papir rundt, så slipper du å få all bensinen som står i trykk mitt i fleisen når du napper av slangne. Ha gjerne en kumme eller lignende klar når filteret løsner også . :-)


La meg under bilen i dag, fann den ventilen du snakka om. Starter att på jobb i morgo, første dag etter ferien (sukk). Så får prøve å ordna detta når eg går på fri atte!:) takk for hjelpa ,Håkon!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Håkon77
31/07/13, 09:50
Det er fint.
Bare hyggelig å kunne hjelpe.
Lykke til med både filterskifte og jobb. :-)
Selv har jeg 3,5 uker igjen av ferien. :cool:

DaddyP
31/07/13, 09:52
:)

Ja er på veg heim no, 4 timer i bil så jobb!kjekt:p

Forsatt god ferie!!:)




Sent from my iPhone using Tapatalk 2

DaddyP
02/08/13, 11:17
Da var bensinfilter byttet, var enklere enn eg trudde:) fekk meg ein god sprut på armen fordi eg ikkje kom til den ventilen:/