PDA

Vis full versjon : Anti-skid service required poppa opp i dag. går det fint å kjøre uten å sjekke?



kalstad92
28/07/13, 16:39
såg at Anti-skid service required hadde poppa opp i dag, og skal til å kjøre til jobb snart (10 mil)
går det fint å kjøre med? har merka at bilen er litt rar ved gass av og til, kan det ha noko med det å gjere?

MadAss
28/07/13, 18:31
Ikkje noko problem å køyre med. Antisladd (og evt ABS) fungerer ikkje. Har du AWD frå 2003 og nyare, vil ikkje denne heller fungere.
Normalt sett feil på rattvinkelgiver (SAS) eller pumpe/trykkgiver til AWD som fører til feilkode på antisladd.

kalstad92
28/07/13, 19:48
okei :) eg har ein s60 2.4 turbo diesel fra 2003, med FWD
kva som mest sannynleg er feilen då? :)

peiling på om det er dyre greier å få ordna?

MadAss
28/07/13, 20:43
Tippa på rattvinkelgiver (SAS), men kan og vere andre ting.
Volvo har ei forbeira programvare på SAS, dersom du har den feilkoden. Hatt bilen på original service i det siste og fått oppdatert programvaren i bilen? Då er i så fall denne inkludert trur eg.
Om sjølve rattgiveren er defekt, trur eg den kosta et par tusen pluss arbeid.

Men du må nesten få lest ut feilkoda først.

kalstad92
28/07/13, 23:56
programvara har ikkje vert oppdatert på eit par år. sist den var på service på volvo var reg reima og det var på 67000 og no i dag runda den 100000.
kan det vere so enkelt som at det er ei oppdatering som må til? testa bremsene i kveld og der virka det til at alt virka så det skulle.

kan og legge til at eg har bytta ratt for noken veke sida som kjem fra ein 05 mod. kan det ha noke med saken å gjere?

aarnes
07/08/13, 21:50
programvara har ikkje vert oppdatert på eit par år. sist den var på service på volvo var reg reima og det var på 67000 og no i dag runda den 100000.
kan det vere so enkelt som at det er ei oppdatering som må til? testa bremsene i kveld og der virka det til at alt virka så det skulle.

kan og legge til at eg har bytta ratt for noken veke sida som kjem fra ein 05 mod. kan det ha noke med saken å gjere?

Absolutt. hvis rattet har blitt satt et hakk feil så kan det være nok til at SAS setter feilkode.