PDA

Vis full versjon : 06 XC70 HU-850 tatt kveld?!



XXX70
21/07/13, 23:35
Har plutselig mistet lyden i anlegget. Det kommer bare en kneppe lyd fra anlegget hvert 7-8 sek. denne lyden kommer både når anlegget er av og på...
Mener jeg har merket at lyden i høyt. høyre fram har hvert litt fra og til før det ble helt stille. Er det noen som driver rep. på disse spillerne hvis det er en fiksbar feil eller er driten fucked?

Innspill om hva som kan være feil mottas med takk ;)

4x4vinge
22/07/13, 08:44
Hei funke radioen som den skal og kunn feil på cd??
Mulig det er fuktighet i forsterkern
mvh stig

XXX70
22/07/13, 10:07
Hei funke radioen som den skal og kunn feil på cd??
Mulig det er fuktighet i forsterkern
mvh stig

Hmm, har vel ikke prøvd cd etter at dette har skjedd bare radio. Fukt i forsterker?! den i spiller eller under sete du tenker på? er noen av disse utsatt for fukt da? Har montert iphone interface på cd skifter inngangen, men dette skal vel ikke ha noe å si?

vikry
24/07/13, 20:54
Har plutselig mistet lyden i anlegget. Det kommer bare en kneppe lyd fra anlegget hvert 7-8 sek. denne lyden kommer både når anlegget er av og på...
Mener jeg har merket at lyden i høyt. høyre fram har hvert litt fra og til før det ble helt stille. Er det noen som driver rep. på disse spillerne hvis det er en fiksbar feil eller er driten fucked?

Innspill om hva som kan være feil mottas med takk ;)

Regner med at "bilradiospesialisten" har en avd. i Trondheim. De fikser det meste, men det koster gjerne litt.

XXX70
03/08/13, 10:00
Har plutselig mistet lyden i anlegget. Det kommer bare en kneppe lyd fra anlegget hvert 7-8 sek. denne lyden kommer både når anlegget er av og på...
Mener jeg har merket at lyden i høyt. høyre fram har hvert litt fra og til før det ble helt stille. Er det noen som driver rep. på disse spillerne hvis det er en fiksbar feil eller er driten fucked?

Innspill om hva som kan være feil mottas med takk ;)

Mistenker at det kan være forsterkeren under pass. sete som har tatt kveld. Noen som har en å selge? Ikke mange å finne på ebay heller :(

GLTOslo
03/08/13, 11:33
http://forum.vccn.no/showthread.php?54423-SELGES-PA-200-forsterker

http://forum.vccn.no/showthread.php?55656-Pa-300-forsterker