PDA

Vis full versjon : Er dette bra bilpleieprodukter?



Sturla
27/05/10, 11:53
bil produkter fra meguiars? og auto-glym? er dem bra,eller bare middels bra i forhold til poorboys produkter. Og er det noen her inne som vet om et produkt som man faktisk får fjernet små riper med :)

MariusF
27/05/10, 14:38
Begge to fungerer bra! Men jeg vil nå si at Meguiars er et par hakk over Autoglym.

Prøv meguiars Scratch X på små riper! :) Går de ikke vekk, er neste alternativ poleringsmaskin!

Tore
28/05/10, 17:46
Jeg jobbet for mange år siden som bilklargjører på en Opel-sjappe kombinert med skolegang. ble da tilhenger av turtlewax og var fryktelig skeptisk til Autoglym i lang tid siden de hadde relativt mye høyere pris, men da jeg til slutt prøvde det selv så har jeg endret mening - man får hva man betaler for...

Konklusjon: Jeg betaler gjerne prisen for Autoglym. Meguiars har jeg ikke prøvd men sålenge folk skryter av det så er det nok noe i det; Det er tross alt folk som er interessert i bilpleie som ønsker å betale prisen - og da må det være bra for ikke å få et dårlig rykte...(Du er ikke villig til å betale mye uten å ha en forkjærlighet for det - og har du først kjøpt det og det svarer til forventningene så er man fornøyd - og da er det trolig et bra produkt...)

henrik940
28/05/10, 17:58
Meguiars er fantastisk! Fungerer yppelig :D

Sturla
29/05/10, 09:57
Takker for svar :)

FreddieAwD
30/05/10, 09:42
Jeg bruker kun Meguiars, og det er som regel kvalitet etter hva du betaler..

J-A-E
30/05/10, 12:22
swiss wax er å anbefale

Exerqtor
04/06/10, 19:23
swiss wax er å anbefale

Om enn er rik:P