PDA

Vis full versjon : Volvo 850 2.5i 10v 95 mod stasjonsvogn selges



janrune
18/07/13, 19:20
Volvo 850 i bra stand selges. Starter og går som ei klokke, er nettopp montert vindavisera rundt hele og takvinge fra V70. Følger med masse deler. Felgene på bildene kan følge med får et lite pris tillegg, og stort stereo kan også medfølge med litt pålegg på pris. Bilen står pr dags dato på 17"ere med helt nye sommerdekk, og dei følger med. Bilen er realtivt godt tatt vare på og i bra stand.
Bilen har rullet 313000km, men har lenge igjen enda.

Bilen står på Byrkjelo i sogn og Fjordane, og flere bilder kan anskaffes ved interesse. Innbyttebil er også aktuelt :)

20000,-

Kan kontaktes på 90854597.

http://forum.vccn.no/img-dump/2013/07/1338.jpg

kermitt
18/07/13, 21:33
Interesert i å bytte med 142 i raggar stuk? Jeg kan kjøre nedover for å gjennomføre byttet da jeg skal besøke slektninger i kandalen en gang i løpet av den neste måneden.

janrune
19/07/13, 00:18
Interesert i å bytte med 142 i raggar stuk? Jeg kan kjøre nedover for å gjennomføre byttet da jeg skal besøke slektninger i kandalen en gang i løpet av den neste måneden.

Hei! åja slektninger her altså? :p
er ikke min bil, er en kompis sin, men kan høre med han, har du noen bilder av bilen eventuelt? :)

kermitt
19/07/13, 22:30
Hør med fyren du. Kan prøve å ordne noe bilder en dag. Overhodet INGEN pærle, men den er bøllete og tøff og den er veldig morsom å kjøre.

Ja, har bestemor, onkler, tanter søsken barn og hele regla av slektninger der inne i dalen med sol mellom 10 og 14.00 :p

janrune
23/07/13, 15:47
Hør med fyren du. Kan prøve å ordne noe bilder en dag. Overhodet INGEN pærle, men den er bøllete og tøff og den er veldig morsom å kjøre.

Ja, har bestemor, onkler, tanter søsken barn og hele regla av slektninger der inne i dalen med sol mellom 10 og 14.00 :p

Haha kan si jeg misunner dei egentlig av og til :p
Men vist du kunne årdnet noen bilder så hadde det vært supert, det kunne være av interesse men han ville først se :p