PDA

Vis full versjon : Får ikke låst bilen 2005 v70



degocostly
17/07/13, 19:04
Får ikke låst den jævla bilen... Tok av batteriet for å skifte til ny spiller, men ble ikke gjennomført skifte pga det manglet en kabel... Men når jeg satte minuspolen på igjen så virket ikke noen av fjernkontrollene, og låsen i døra låser kun førerdøra.. Hjelp?

MadAss
17/07/13, 19:07
Noe kupèlys som står på? Kan være en bryter i låsen til en av dørene som ikke fungerer skikkelig, og bilen tror at ene døra er åpen. Baklukelåsen bruker å være en gjenganger.

Børge Vikebø
17/07/13, 20:24
sjekk tenningslåsen, hør at den klikker i "lås". Slet med samme feil, var bare at jeg ikke hadde slått tenningen den siste millimeteren av... Du får trukket ut nøkkelen før rattlåsen går på.

degocostly
17/07/13, 21:35
Tror jeg fant feilen, ddm er helt svart og vil ikke senke/løfte ruter, låse opp eller igjen. Døra sto kanskje åpen i max 20 sek i regnvær... Jævla drittmodul det der, bytta jo i min 2001 mod også.....

degocostly
18/07/13, 16:27
DDM er iorden!
Glemte å skrive at da jeg ikke hadde kabler nok til å bytte stereo, så lot jeg bare spilleren og klimaanlegget være ute av bilen. Da jeg måtte bite i det sure eplet å montere sammen gammelspilleren igjen, og kobla på batteriet, så var alt iorden. DDM vil tydligvis ikke virke med stereo/klima ute. Hørte en lyd fra midtkonsollen da jeg satt inne i bilen å brukte nøkkelen til å låse opp

Torsen67
18/07/13, 23:34
På min så måtte jeg koble til ac-panelet for å få rute og takluke til å virke, men ikke radio. Kjørte rundt noen dager med ac på høykant;)