PDA

Vis full versjon : Campingvogn på 245, særs lav



Agrostar
16/07/13, 16:01
Kjøpte meg ei campingvogn, men merka fort når eg hekta den på at bilen sank ganske bra bak. Den pleier til vanleg å vere litt høgre bak enn framme, men no var den legre bak. Og det var med heilt tom vogn, og heilt tom bil. Bilen er fra før ein varebil, so målte fjørene til å vere 14mm bak. Utifra Vadis finns det 12 - 12,7 - 13mm, so reknar med det er 13 eg har med noko drit på. Vil eg oppnå noko med å kjøpe nye fjører og demparar? Eller er det ingenting å tjene på det.

FolloAuto
16/07/13, 17:36
Er vell noen egne campingvognfjærer hos Biltema.. Dem er litt stivere, og høyere enn org mener jeg å huske.

gaupe
16/07/13, 18:07
Og ikkje minst nyare. På 240 er det såpass med overheng, at ein får ei bra med vektarm på kroken.

Du kjøpte deg ei boggivogn, ikkje sant?

Då er det ein ting som gjeld, korrekt høgde, viss ikkje endar du med å belaste akslingane på vogna forskjellig. På det biletet du la ut, så såg no det ikkje så gale ut.

Agrostar
16/07/13, 21:31
Har kjent etter på hjula når eg har køyrd. og begge akslingane virkar like heite. So kanskje eg berre skal la det vere som det er ? Om eg får bilen høgre opp vil jo vogna tippe meir bakover, med meir vekt på den akslingen.

C.Erstad
16/07/13, 21:34
En ting som gjelder her. Senke foran! :P

Agrostar
16/07/13, 21:45
Haha, ja balja er jo ikkje akkuratt spesielt låg i nokon endar...

gaupe
16/07/13, 23:21
Har kjent etter på hjula når eg har køyrd. og begge akslingane virkar like heite. So kanskje eg berre skal la det vere som det er ? Om eg får bilen høgre opp vil jo vogna tippe meir bakover, med meir vekt på den akslingen.

Har du sjekka kva kulevekt du har? Det viktigaste er at du ikkje har for mykje, rundt 75kg er nok greitt. Men det kan tenkast at du burde prøve med nokre andre fjører, slikt er jo fort gjort å bytte på ein 240 bake. Før var det campingfjører og hi jackers som gjaldt når ein skulle køyre campingvogn.

Volvo har hatt eigne campingfjører.

Jan turbo
17/07/13, 10:02
Lesjøfors lager HD fjærer til mange modeller.

PekaillVolvo
21/07/13, 18:42
Det finnes vel også en fabrikk, var det en i Norge til og med?, som lager diverse typer fjærer, som forholdsvis rimelig kan lage fjærer til en Volvo også - vurderte det selv for en tid siden, men kjøpte meg luftstøtdempere og fikk opp bilen på den måten... men skulle vel absolutt hatt bedre fjærer bak som holdt bilen noe høyere... hmm... kanskje jeg må sjekke ut den fabrikken igjen... :)

Dan Bay-Johansen
21/07/13, 19:20
Det finnes vel også en fabrikk, var det en i Norge til og med?, som lager diverse typer fjærer, som forholdsvis rimelig kan lage fjærer til en Volvo også - vurderte det selv for en tid siden, men kjøpte meg luftstøtdempere og fikk opp bilen på den måten... men skulle vel absolutt hatt bedre fjærer bak som holdt bilen noe høyere... hmm... kanskje jeg må sjekke ut den fabrikken igjen... :)

Åkrene fjærfabrikk eller noe i den duren?

Sendt fra mobilen min.

PekaillVolvo
29/07/13, 19:32
Ja, var det ikke det tro?

volvo245gl
29/07/13, 19:39
http://www.fjerfabrikk.no/

eab
29/07/13, 20:42
Har du sjekka kva kulevekt du har? Det viktigaste er at du ikkje har for mykje, rundt 75kg er nok greitt.

Jeg liker gjerne å ha litt mer vekt på kula, men alt er jo bedre enn ingenting :)

gaupe
29/07/13, 21:14
Jeg liker gjerne å ha litt mer vekt på kula, men alt er jo bedre enn ingenting :)

Ja, er nok greitt å prøve seg litt fram her.

Agrostar
29/07/13, 22:09
Skal sjå å få melt kuletrykket eindag, har dreve å ordna litt med den til no :p Går det ann å berre ta ei gammaldags badevekt og legge imellom kula og draget? Eller må eg måle høgda når den er på bilen, for so å lage til ein kloss som står ned på badevekta i samme stilling?

volvo245gl
30/07/13, 06:10
Gjør som biltilsynet. Sett nesehjulet på vekten.

gaupe
30/07/13, 07:07
Skal sjå å få melt kuletrykket eindag, har dreve å ordna litt med den til no :p Går det ann å berre ta ei gammaldags badevekt og legge imellom kula og draget? Eller må eg måle høgda når den er på bilen, for so å lage til ein kloss som står ned på badevekta i samme stilling?

Badevekt er fint, så berre set du den under nasehjulet og skruar ut såpass at du kjenner at den løfter frå kula.

Agrostar
02/08/13, 10:50
Målte no med vekt under nasehjulet, fekk alt ifra 85 til 100kg alt etter korleis eg målte. Men det vil no sei uansett at eg har for mykje. Merkar godt at vogna driv å sler eindel på humpar, forferdeleg på fartsdemparar. Kanskje eg skulle hatt forteltet under sofaen baki? Vogna var heilt tom no, so lasta kan ikkje flyttast.

Volvo 1983
06/08/13, 14:17
Hei!

Jeg lurer også på når det gjelder dette med bakfjærer.

Driver å kjører en god del med last, og med henger. Og synes Volvo'en (245) er så voldsomt si bak, samtidig som at Hengerene lever så voldsomt med rompa på Bilen i fartsdumper. Vil jo tro at det er på grunn av at det blir for lite trykk på kula når Bilen er så si bak, så den er liksom helt "Nøytral" å sliter å drar opp og ned på rompa på Volvo'n. Kjører "alltid" Boggihenger så det er sagt.

Hvordan er det å kjøre med de tykke bak når man er tom?

Det er også en Diesel, så tenkte å få tak i nye Originale Dieselfjærer og dempere fremme, samt HD eller det tykkeste 13.8mm de har på Volvo bak.

Hva tenker dere?

Mvh