PDA

Vis full versjon : Navnet: Volvo Car Club Norway



ChrML
11/12/09, 20:45
Er det bare jeg som syns at navnet er litt klønete å si? Kontra fex Volvo Club Norway som kan oversettes direkte til Volvoklubben i dagligtalen. Ser ut som noen allerede kaller seg Volvo Club Norway men.

Volvo Autoclub?

Bare lurte egentlig på om navnet er endelig bestemt eller om det fortsatt er åpent for endring. Ingen big deal though.

gaupe
11/12/09, 23:39
Vi har hatt diskusjon på det, og fleire forslag var på bordet, dette er det vi vart enige om. Også for å følge standarden som mange andre merkeklubbar har lagt seg på. Håper dette blir innarbeida på lik linje med mange andre namn på sikt.

Joakim-G_R
12/12/09, 18:45
VCCN, fikk meg med en gang til å tenke på NCCN, men det er som du sier, Gaupe, flere som bruker den "layouten", så det er kanskje greit, da det er lettere å søke "VCCN" enn "Volvo club Norway" og "VCN".. Sikkert bare litt uvant i starten. :)

Anders
13/12/09, 02:53
VCCN er helt fett, og støttes her.

Per Turbo
13/12/09, 03:28
Vi valgte dette navnet siden det er klubber som allerede heter Volvoklubben og noe. Trøndelag, Buskerud, Norsk Volvoklubb etc.

Stikkordet er å skille seg ut og lage noe nytt. Også å få litt seriøsitet i det hele. Forkortelsen og logoer vil bygge på VCCN, og det skal folk etterhvert gjenkjenne som Volvo Car Club Norway.

Kan støtte at det ikke er det letteste navnet å si, men VCCN er det vi vil kalle det utad, og bygge merkenavnet på. :)

The Sven
13/12/09, 13:54
Syns navnet vokser for hver dag jeg :)

Wrasko
13/12/09, 22:44
Må si meg meget enig med at forkortelsen er ganske fin, men når man leser hele navnet så blir det litt merkelig, mest pga at vi er norske, men blir kanskje bra :)

VolvoJenta86
14/12/09, 10:54
Syns navnet er rimelig bra jeg :) Er nok bare en vanesak for folk uansett :)

TurboHansen
14/12/09, 12:26
Synes det er tøft jeg ;) litt uvant men det går seg til :)

DanSteffen
14/12/09, 13:42
Synes det låter bra i mine ører jeg :)
Lettere med VCCN enn VCN synes jeg selv værtfall:)

Så jeg stemmer veeldig for VCCN :D

microplex
15/12/09, 22:49
synes dette hørtes bra ut:)

det hørtes ikke UNORMALT ut heller.