PDA

Vis full versjon : 850 stopper



Mekkern
14/07/13, 23:57
Hei, har ein 850 som driv å stoppar!

Stopper heilt utav ingenting, kan køre i flere dager, men plutseli stoppa den 7 gonga på 3 min :P litt travelt, Hehe.
Det spesielle er at du MÅ skru av tenninga for å få start igjen, nytter ikkje å berre vri på 'start', da blir du bare stående å kjinne.. Du må fysisk vri tenning til 'null' for då å starte.

Tips??

Leitar etter koplingsskjema i Vadis, men finn ikkje det.

Er her nokon som kan rettleie meg om kvar eg finn det(i Vadis)?

Treng det på tennings signal, frå ende til ende..

For dere som har Vadis:
Yv1LW4706V2276901

Mekkern
15/07/13, 00:00
Fikk feilkode på gir no sist "1-3-4 engine load signal" btw.

Mekkern
15/07/13, 00:01
Fikk feilkode på gir no sist "1-3-4 engine load signal" btw. Så dette kan tyde på at eg mister strøm til hjerna(motor). Enten signal eller hovedstraum.

bullxo
15/07/13, 18:18
Bensinpumpe rele?? Hørtes likt ut som når mitt tok kvelden... Stoppa under kjøring, venta et minutt eller to, så starta den igjen... Starta ikke om jeg prøvde å starte umiddelbart etter den stoppa....

Edit.. Det at du må slå av tenninga... er ikke det en "sikkerhetsfunksjon" så du ikke skal klare å kjøre starteren mens motoren går??

Mekkern
16/07/13, 00:09
Har skifta besinpumperelé, og hovedstrømsrelé til hjernene..

Startaren går, Mn motor får ikkje tenning uten at eg skrur av og på igjen tenning.. (Etter motorstans) Mn ja, DET trur eg kan ver ein "sikkerheitsting" . Kvar kan eg finne den funksjon/relé min tro..? Kan den vere innblanda? ..

Hadde vært so lett med eitt koplingsskjema ..

850GLTsilver
16/07/13, 14:18
Og koblingsskjema er så lett å finne.
Inn på Howto-Tips og triks, videre inn på "alle modeller" og øverst der finner du koblingsskjema for alle modeller.
Let opp din bil og vips.
Motoren får tenning men ikke bensin etter slik stans. (Sikkerhetsfunksjon som kobler ut bensinpumpa dersom tenninga står på og tenningspulser ikke er registrert i løpet aqv Ca fem sekunder)

Årsmodell er dette? Engine Load Signal? På Motorelektronikken?

Er ellers et vell av årsaker til slike stopp. Kan være tomgangsspjeldet ditt som står fast, oljelekkasje i sylindre er også en mulig årsak. (Skjer dette oftere når motor er varm for eksempel?)