PDA

Vis full versjon : [FERDIG] VCCN @ Gatebil Rudskogen 12 - 14. Juli 2013



Kjetil Krømcke
09/07/13, 09:55
Hei alle sammen!

Nå nærmer det seg Gatebil på Rudskogen som går av stabelen denne helgen. Vi fra VCCN skal ha stand på dette arrangementet og vil ha noen biler utstilt der, Vi møter opp på Torsdag og holder av noen ekstra plasser, så om det er noen som har planer om å stille ut bilen eller fikk lyst nå, så kan dere ta kontakt og få muligheten til å stå sammen med oss. Utstillingen vil bli på Gokart banen på Rudskogen.

Det koster 250,- pr bil i utstilling, som betales ved inngangen. Bare si at du skal stille ut bilen og kom ned på Gokortbanen. Vi kan ikke garantere plass, men vi skal prøve å holde av endel plasser om det er av interesse, send meg en pm om du vil stille ut!

Legger ut noen av bilene som kommer:

Anders Mathisen
3290

Jørgen B Hansen
3293

Anders R Gundersen
3291

Stian Wangen
3295

Christoffer S. Mikkelsen
3299

Daniel Vangen
3292

Kjetil Krømcke
3294

VCCN Hengeren
3296

Ove B
09/07/13, 22:03
eg har berre planer om å kjøre, siden det ikkje er lov å kjøre lisensbil på vccn treffet må det bli kjøring her i stedet...:p

Chrisarn90
09/07/13, 23:24
Jeg vurderer å stille ut :) Men får se om jeg rekker med :)

Michelle
10/07/13, 18:27
Jeg drar bort dit men er kun co/driver og må sove under åpen himmel ^^
Spontanturer - i love it!

Kjetil Krømcke
10/07/13, 22:11
Alle er ihvertfall hjertelig velkommen innom teltet en tur, om det blir helt krise å man ikke finner noen plass å sove så kan jeg prøve å få ordnet noe:)Jeg kan nåes på 95 00 33 80 så dere som vil stille ut må gjerne sende en melding eller ringe meg, så ser vi hva vi får til :)

rockford945
11/07/13, 09:13
Får se om jeg tar turen :D jeg ringer deg vis jeg vil stile ut jeg ;)

Heramb95
14/07/13, 21:09
Får vel stille med gode orginale b230Fb i ni føøra!
Gleder meg stort til dette!! :D

Daniel V
14/07/13, 21:37
Får vel stille med gode orginale b230Fb i ni føøra!
Gleder meg stort til dette!! :D

Nå tror jeg du har bomma gitt, for dette var ferdig i dag :p Du tenker nok på Trackdayen vår om to uker :)

E.Winjum
14/07/13, 23:32
Når og hvor kommer bildene fra årets gatebil utstilling? :) Gjerne også litt bilder fra kvelden ;)

Kjetil Krømcke
15/07/13, 11:44
skal begynne å gå imellom bildene i morra tenkte jeg ;)

Vil samtidig takke alle som stilte ut bilene sine, vi endte på rett i overkant av 25 biler på standen totalt, med alt fra Amazon til V70R. Tusen takk! :)

Michelle
15/07/13, 14:40
Jeg var borte å kikka på bilene men var tomt for folk:P Tror jeg tar å kjører selv på gatebil i september og stiller ut bilen for å få en fin soveplass:P
Ble ganske lei av å flytte å gå fra camp 1 til depo 1 og depo 2 osv. :P Men men :D

Petter Hegge
15/07/13, 18:33
Var veldig deilig og ha bilen på utstilling :D slapp og gå så himla langt :P
Venter spent på bilder :D hvor kommer dem ut henne ? :D

Michelle
15/07/13, 18:43
Petter Hegge du var vell ikke innom sånn fire camper og frem og tilbake over alt som meg :P
Jeg har JÆVLIG få bilder av vccn standen for å si det sånn.. Desverre så var det for mørkt til å ta bilder når jeg var der:P
Ellers poster jeg bilder fra banekjøring på fjasboka :)

Christian
15/07/13, 18:49
Vi satt jo å grilla i teltet både fredag og lørdag kveld, dårlig timing. :)

Daniel V
15/07/13, 19:34
Petter Hegge du var vell ikke innom sånn fire camper og frem og tilbake over alt som meg :P
Jeg har JÆVLIG få bilder av vccn standen for å si det sånn.. Desverre så var det for mørkt til å ta bilder når jeg var der:P
Ellers poster jeg bilder fra banekjøring på fjasboka :)

Vi sitter jo ikke der hele kvelden i mørket :p Ingen som kommer å titter da uansett :p

Petter Hegge
16/07/13, 10:01
Nei jeg var ikke innom alle campen for det hadde jeg ikke noe int av :P hehe
Men blir og parkere på vccn standen fram over på gatebil treff :D

Michelle
16/07/13, 10:46
Vi sitter jo ikke der hele kvelden i mørket :p Ingen som kommer å titter da uansett :p
Da jeg kommer å kikker når det er minst folk ute! Men men, tror det var dårlig timing fra min side :P Selvom jeg ble invitert opp til dere sånn 02:30 natt til søndag:P
Men da tror jeg at jeg sov:P neste gang joiner jeg teltet deres hvis jeg er velkommen ^^

Petter Hegge
16/07/13, 11:35
Me too :D

HelgeS
16/07/13, 15:29
www.facebook.com/HSfoto.media her ligger litt bilder jeg har tatt i helga, inkludert noen fra VCCN, stand :) Kommer litt mer etterhvert :)

Lik gjerne sida mi mens dere er inne også, blir mye motorsport og VCCN her fremover i årene som kommer :D

Mvh Helge S / HS Foto :)

Kjetil Krømcke
17/07/13, 18:12
Da jeg kommer å kikker når det er minst folk ute! Men men, tror det var dårlig timing fra min side :P Selvom jeg ble invitert opp til dere sånn 02:30 natt til søndag:P
Men da tror jeg at jeg sov:P neste gang joiner jeg teltet deres hvis jeg er velkommen ^^

Hahaha, om du hadde tatt turen da så hadde du fått deg en god latter eller to :p

E.Winjum
17/07/13, 22:16
Hahaha, om du hadde tatt turen da så hadde du fått deg en god latter eller to :p

Det kan jeg skrive under på! :P Herregud jeg å Daniel var i farta den kvelden! ;) Legger du ut bilder her, eller lager du en egen tråd? :) Drit fett om du legger ut filmklippet xD

Kjetil Krømcke
18/07/13, 10:15
Det kan jeg skrive under på! :P Herregud jeg å Daniel var i farta den kvelden! ;) Legger du ut bilder her, eller lager du en egen tråd? :) Drit fett om du legger ut filmklippet xD

Aha, nå skjønner jeg hvorfor jeg fikk melding av Daniel om å ikke legge ut filmen... :p hehe Lager en egen tråd når jeg får tid, og når jeg er hjemme ;)

E.Winjum
18/07/13, 10:37
Hahahahaha xD Om du ikke legger ut filmen, MÅ jeg få se den neste treff :) Den er grei ;)

Kjetil Krømcke
18/07/13, 11:17
Hahahahaha xD Om du ikke legger ut filmen, MÅ jeg få se den neste treff :) Den er grei ;)

Det kan du vettu ;)

Michelle
18/07/13, 13:58
Hahaha, om du hadde tatt turen da så hadde du fått deg en god latter eller to :p

Jasså.... fortell! Føler jeg angrer litt nå :P haha

Christian
18/07/13, 15:03
Hahahahaha xD Om du ikke legger ut filmen, MÅ jeg få se den neste treff :) Den er grei ;)

NAj26rVWK14

E.Winjum
18/07/13, 16:16
NAj26rVWK14

Hahaha! :P

Kjetil Krømcke
18/07/13, 23:01
NAj26rVWK14

Hahaha fy faen. Morro var det! :)

Kjetil Krømcke
19/07/13, 15:02
Her er en liten sak med noen bilder fra helgen ;)

http://www.vccn.no/content.php?205-VCCN-Gatebil-Rudskogen