Vis full versjon : Billig sporteksos til 740?
OdinGjelseth
09/07/13, 01:27
Skal stå på en orginal B230F :)
OdinGjelseth
09/07/13, 21:57
Ikke mulig å få tak i billigere enn 4000kr for et halvsett?
Bil er ingen billig hobby.
Hvis det er lyd du tenker på så finnes det et hav av bakpotter å velge i.
OdinGjelseth
09/07/13, 23:12
http://www.vparts.se/se/volvo-740-760/sport/sportsystem.html
Må jeg ha turbo for å bruke en av de? Står det der
Ikke peiling på sånne halvsatser.
Kan vel være at biler med turbo har andre rørdiameter?
Men på bil uten turbo er det vel strengt tatt ikke så veldig mye effekt å hente på kun halvsats.
For lyden sin del ville jeg gått for en sånn dieselstuss fra kl-racing.
Har 2,5"halvsats på min uten turbo og jeg synes det bråker litt vel mye.
Bråker mere den enn den med 3" 2lyddempere og turbo.
Rakrør fra biltema er billigst og enklest ;)
OdinGjelseth
09/07/13, 23:28
Alt av potter og rør etter kat er gåent, derfor jeg skal ha halvsats :D Også skal jeg ha turbo senere.
Noen andre som vet?
da hadde jeg handlet halvsatsen til biltema for turbobil igrunn ;)
OdinGjelseth
09/07/13, 23:58
Har du et bilde av den? :p Rå lyd i den?
Har du plan om turbo senere ville jeg gått for 3" med ein gong. Eg kjører med 2 lyddempere på turbobilen min. Da er den veldig stille og har ein mørk og tung lyd. Nett som eg liker det. Ønsker du meir bråk går du for 1 lyddemper. Det er også billigere. Eg kjøpte komplett med downpipe for ca 4000kr på BCB, uten downpipe får du det billigere. Overgang fra Volvo orginalt til 3" får du på biltema :)
OdinGjelseth
10/07/13, 20:33
Har du plan om turbo senere ville jeg gått for 3" med ein gong. Eg kjører med 2 lyddempere på turbobilen min. Da er den veldig stille og har ein mørk og tung lyd. Nett som eg liker det. Ønsker du meir bråk går du for 1 lyddemper. Det er også billigere. Eg kjøpte komplett med downpipe for ca 4000kr på BCB, uten downpipe får du det billigere. Overgang fra Volvo orginalt til 3" får du på biltema :)
Okei, så da trenger jeg bare et halvsett som kan brukes på turbo senere og overgang fra kat til halvsettet? :)
OdinGjelseth
14/07/13, 12:12
Noen som vet?
Okei, så da trenger jeg bare et halvsett som kan brukes på turbo senere og overgang fra kat til halvsettet? :)
Det stemmer!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.