PDA

Vis full versjon : Trenger skjermet to (tre) leder kabel til kamsync i fordeler, hvor kan jeg bestille fra?



ArneR
04/07/13, 11:40
Som sagt, trenger tips til hvor jeg kan bestille to eller tre leder skjermet kabel for å legge opp til kamsync på en moddet fordeler.

Tinnsoldaten
04/07/13, 12:32
Tror jeg ville hørt med nærmeste sjappe som driver med noe slags form for svakstrømsinstallasjon, automasjon el.l. Du får sikkert kjøpe noen meter hvis de har en type du kan bruke.
Hvis du skal bestille, er det fare for at du må kjøpe en hel snelle/eske/whatever.

ArneR
04/07/13, 12:37
Ja, det kan se sånn ut egentlig. :/

Men en jeg kjenner har noen ruller med kabel som jeg kunne få en bit av, om det er rett type til mitt bruk.

Tinnsoldaten
04/07/13, 21:33
Eller stikk innom en musikksjappe og kjøp skjermet stereo signalkabel. Får oftest kjøpt det i løsvekt hos sjapper som selger instrumenter og PA.

850GLTsilver
05/07/13, 16:16
Som sagt, trenger tips til hvor jeg kan bestille to eller tre leder skjermet kabel for å legge opp til kamsync på en moddet fordeler.

Mye trenger du? Kan sende om du vil.

ArneR
05/07/13, 22:03
Trenger ifra fordeler på blokkka og inn i torpedoen med resten av ledningene, blir å tilpasse et LH2.4 nett fra '93 240, sprette opp og legge til ettersom.

Men et par meter burde holde eller? Mer, mindre? Vil ihvertfall unngå å måtte skjøte skjermede kabler.