PDA

Vis full versjon : Hvordan er det med å kjøre 940 med Ocean mk18?



Espennk
01/07/13, 15:47
Hvordan er det med å kjøre 940 med Ocean mk18?

i og med at ikke felgene er godkjente, sier de vanligvis noe på det om man skulle bli stoppa osv? eller er det helt greit

- Espen n.K

ClassicTurbo
01/07/13, 16:30
Ikke godkjent? er vel bare å få det inn i vognkort det?

gl740turbo
01/07/13, 16:33
Noen bryr seg og andre ikke. Ocean Mk18 kan man egentlig ikke få i vognkortet pga innpresset (et6). Neste problem er at du må ha dekkstrekk på felgene for at de ikke skal ta i noen plass under sving og det liker heller ikke BT.

Værste så skjer er at du må bytte felger å vise bilen på et godkjent bilverksted ;)

Andreas945
02/07/13, 12:22
som sagt så tror jeg ikke det er lett å få de godkjent, men de er lov å kjøre med siden kjørebanen på dekket går innenfor skjermene, og det også uten dekkstrekk. de er fremdeles ikke lovlig å kjøre med siden de ikke er godkjent i vognkort.
eneste "problemet" med disse jeg ser for meg er at de subber fort i hjulbuene bak i den kanten som går innover. denne er fort å valse opp så er ikke det noe problem :)

kayboy
07/07/13, 19:19
har snakket med tekinsk på BT å oppgitt alle dimensjoner på felgene å de jeg snakket med på BT sa det ikke sku vært no stress.. men det kommer jo mye ann på øyet som ser oxo. har selv blitt stoppa 3 ganger når jeg hadde MK18 kun en som hang seg opp i dem :P

Espennk
13/07/13, 22:12
Var å teste ocean mk18 på 940'n min idag, men foran går de ca 1,5 cm uta for skjermene, hmm? mange andre bilder av 940 ser det ikke ut som de går uta for skjermene, noen som har forslag eller som har 940 som mk18 går uta eller om de er inna for skjermene foran. veldig rart. 940'n er ikke senka :)

og hva om jeg feks kjører med de og de er inne for bak, men ca 1.5 cm utafor foran? hva er det værste som kan skje, takker for svar:)

Med vennlig hilsen Espen :)