Vis full versjon : V 70 R fanger
Heisann noen som vet hvor man får kjøpt v70R fanger 00mod og oppover. Evt pris ?
Takker for alle svar :)
Elverumawd
30/06/13, 18:44
Det får du kjøpt hos Volvo vil jeg tro. Vurderte det i fjord, meeen vær forberedt på en latterlig høy pris på den. Slik jeg har forstått det, så kommer de ferdig lakka :-)
grove skrive feil rettes til galaxy'n ;-)
Sjekk blocket.se Er stadig vekk brukte fangere til salgs der.
Kjøper du brukt er det best å få den komplett med bjelke og alt. Er mange smådeler som skiller fra vanlig V70.
Kan kjøpe komplett set her i sverige.
http://www.samsteffansson.se/PRODUCTS.ASP?ID=777&LANGUAGE=SV#893
21000kr!!!!!!!! Satan da tror jeg ikke det blir noe slikt på meg fra han iallefall :P koster jo halvparten på Volvo :P
21000kr!!!!!!!! Satan da tror jeg ikke det blir noe slikt på meg fra han iallefall :P koster jo halvparten på Volvo :P
Var sjuke priser ja.. Ser og at leppe til å montere under original fanger til pre facelift koster 5450kr.. Får da for under 2000kr andre plasser..
Anders Dybvadsskog
04/01/14, 16:02
Er jo 20000 i norge å
Jeg fikk en pris på kr 13 000 hos volvo sommeren 2012 til en 2004 mod. v70 R awd, fangernr. 3997664
og
kr 7 500 til en 1998 R fanger.
Men nå husker jeg ikke om dette var ferdig lakkerte. Jeg "tror" de var lakkerte.
Det er vel bare skallet. På V70N R må du ha endel ekstra som griller osv så 20000 er vel nærmere sannheten.
Sendt fra min mobil.
Man trenger ikke bjelken har jeg fått bekreftet nå så er grill, fangerplast, tåkelys, og nedre gitter. listene er like på R fanger og vanlig fanger :)
Det er vel bare skallet. På V70N R må du ha endel ekstra som griller osv så 20000 er vel nærmere sannheten.
Sendt fra min mobil.
Ja det har du jo helt rett i. :p Jeg hadde jo resten.
Enklere på gamle karrossen, der er det kun griller og selver fangerplasten. Tror alt som kommer nytt fra Volvo er ferdiglakkerte nå for tiden. Fikk ulakkerte før.
Man trenger ikke bjelken har jeg fått bekreftet nå så er grill, fangerplast, tåkelys, og nedre gitter. listene er like på R fanger og vanlig fanger :)
Så det er bare å skru en r fanger rett på v70n altså? Pre facelift?
kun ferdiglakkert? hvor idiotisk er ikke det. bilene har neppe samme fargen etter 10 år i sola... spesielt på rød, gul osv.
Så det er bare å skru en r fanger rett på v70n altså? Pre facelift?
desverre, r fangerene er noe lenger enn de vanlige så du trengen plasten bakom fanger dekselet for å få det til å passe, dette gjelder facelift og pre facelift. mens bjelken skal man ikke røre.
Drar opp denne litt.
Hva mener du med plasten bak fangerdekselet? De svarte trekantene som fangeren hektes innpå og skrus fast i ved hjulbuene?
Er det ulike eller like fangere på S60 og V70, egentlig? Kan man feks. ta R frontfanger fra V70 facelift og skru rett på en S60 preface?
Hei, jeg såg du hadde fått bekreftelse i en tråd her inne om hva som måtte byttes på en standard v70 for å få satt på r fanger.
Du nevner at det er kun sjølve støtfanger plasten og de utvendig detaljene trengst å byttes?
treng ikke å bytte isoporen eller bjelken?
Jeg har en 2007 v70 som ble påkjørt, og da fekk jeg en r fanger som jeg sku sette på sjøl, så sku gjerne visst hva slags deler jeg må skaffe ellers :)
I allefall de feste braketta på sidene må jeg vel skaffe, og det er vel bare å skaffe fra pre facelift v70 så vidt jeg vet..?
men er er usikker på isoporen og bjelken...
Mvh Ola Hagen
prøvde å sende PM, men innboksen din er full :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.