PDA

Vis full versjon : glødeproblem? v70 d5



Lord_Hatlem
26/06/13, 18:08
Okei, hei igjen folkens, sliter fortsatt med tungstartå bil, no har eg vend tilbake til glødesystemet litt
Testa eit par ting i dag, har lenge irritert meg over kor kort bilen gløder, så i dag tok eg ut ein plugg, for å teste om det er nok som virker i det heile tatt...
Bilen har stått vell eit døgn, dvs motor er kald, tar av ein pluggen, vrir om til gløding lampa bare blinker ein gang og er vekke, men venter med vri av igjen etter ca 10-15 sek blir pluggen rødgrønne.
Veldig lang tid?
Slår av, og venter til plugg er kald, prøver igjen da gløder ikkje pluggen igjen uansett hvor lenge eg venter...
Prøver fleire ganger ingen reaksjon.

Som etter det eg har blitt fortalt skal bilen tru det er 20 blå, vist eg drar temp sensor på vatnet, då ville jo eg tru at den skal gløde langt og lenge, men nei, skjer ingenting.

Som kjem da spennande, ved ein tilfeldighet, hadde ute heile muftfilteret for bedre tilgang til undersider, så da var luftmengdemåler kobla i fra, tenkte ikkje nok over det først men vi testa litt att og fram, og no virka glødinga (lampa lyser lenge) og pluggane vart røde,, så då fant vi ut at med sku gløder og prøve å starte den, sette tilbake luffilter boksen og plugg alt i utanom tempsensor, men nei pluggane vart ikkje varme.

Så det eg har funne ut at vist eg har ute luftmassemåler og tempsensor, så gløder bilen som bare eff, og bilen starter greitt, litt hosting men vil tippe at den forskinga er pga luftmassemåleren?

Så åpner ein diskusjon, hjelp alle diskusjoner om dette er velkommen

Lord_Hatlem
26/06/13, 18:45
Mulig innlegge er litt langt, men lurer då på kva dette kan vere virker som bilen starter lett når eg da får gleda den skikkelig, i motsetning til ellers når alt er tilkobla går det 6-7 sekunder å få start på bilen

aarnes
26/06/13, 21:09
Tja, tempsensor er jo en vesentlig del her.
Har du kobla til VIDA for å se hva bilen rapporterer av feilkoder?
Det sitter også en tempmåler i LMM/MAF.
Og ja - bilen hoster når LMM/MAF er koblet ut.

Det hadde vært gull å fått kobla til VIDA for å se hvilken temp bilen TROR det er ute, man kan lese av alle verdier på alle sensorer da.

Lord_Hatlem
27/06/13, 09:54
Tja, tempsensor er jo en vesentlig del her.
Har du kobla til VIDA for å se hva bilen rapporterer av feilkoder?
Det sitter også en tempmåler i LMM/MAF.
Og ja - bilen hoster når LMM/MAF er koblet ut.

Det hadde vært gull å fått kobla til VIDA for å se hvilken temp bilen TROR det er ute, man kan lese av alle verdier på alle sensorer da.

Har vida, skal sjå om eg klara å lese av noe, har jo bytta denne fra ein anna men ser forsatt ut til å ha same problem...

Larsemann82
27/06/13, 11:03
Okei, hei igjen folkens, sliter fortsatt med tungstartå bil, no har eg vend tilbake til glødesystemet litt
Testa eit par ting i dag, har lenge irritert meg over kor kort bilen gløder, så i dag tok eg ut ein plugg, for å teste om det er nok som virker i det heile tatt...
Bilen har stått vell eit døgn, dvs motor er kald, tar av ein pluggen, vrir om til gløding lampa bare blinker ein gang og er vekke, men venter med vri av igjen etter ca 10-15 sek blir pluggen rødgrønne.
Veldig lang tid?
Slår av, og venter til plugg er kald, prøver igjen da gløder ikkje pluggen igjen uansett hvor lenge eg venter...
Prøver fleire ganger ingen reaksjon.

Som etter det eg har blitt fortalt skal bilen tru det er 20 blå, vist eg drar temp sensor på vatnet, då ville jo eg tru at den skal gløde langt og lenge, men nei, skjer ingenting.

Som kjem da spennande, ved ein tilfeldighet, hadde ute heile muftfilteret for bedre tilgang til undersider, så da var luftmengdemåler kobla i fra, tenkte ikkje nok over det først men vi testa litt att og fram, og no virka glødinga (lampa lyser lenge) og pluggane vart røde,, så då fant vi ut at med sku gløder og prøve å starte den, sette tilbake luffilter boksen og plugg alt i utanom tempsensor, men nei pluggane vart ikkje varme.

Så det eg har funne ut at vist eg har ute luftmassemåler og tempsensor, så gløder bilen som bare eff, og bilen starter greitt, litt hosting men vil tippe at den forskinga er pga luftmassemåleren?

Så åpner ein diskusjon, hjelp alle diskusjoner om dette er velkommen


Har muligens noe av det samme problemet: Når jeg vrir rundt nøkkelen med kald motor, lyser glødelampa kun i et øyeblikk. Synes også motoren trenger mange omdreininger før den starter. Virker som om problemet kommer og går litt, da den enkelte ganger starter relativt lett. Alle glødeplugger ble byttet hos bilia i vinter...

Lord_Hatlem
27/06/13, 11:22
Har muligens noe av det samme problemet: Når jeg vrir rundt nøkkelen med kald motor, lyser glødelampa kun i et øyeblikk. Synes også motoren trenger mange omdreininger før den starter. Virker som om problemet kommer og går litt, da den enkelte ganger starter relativt lett. Alle glødeplugger ble byttet hos bilia i vinter...
Min er slik heile tida, om vinteren trenger eg hjelp av diselvarmaren for å få start,
Ellers går bilen som vanlig
volvo seier at eg må ta returtest på dysene men har vert prøvd før uten resultat

Lord_Hatlem
28/06/13, 09:19
okai, har notesta litt yterligare, laga til kablar og sette på alle pluggane og la direkte på plusskabelen, gløda i ca 5-6 sek sprang inn i bilen og vridde om, bilen starta med ein gong!
noke her som veit om da går ann å kome seg inn i systemet og fikse på korleis bilen skal gløde? regner med det er eit programm i hjernen som styrer alt dette...

noken her som kan Vida Dice? sende gjerne pm, det er vell ikkje lov å diskutere dette opnelyst her inne?

Torsen67
30/06/13, 23:26
Hør med aarnes her inne, han kan kanskje sjekke litt for deg i Vida.

aarnes
01/07/13, 07:54
ikke mulig å endre på parametere for gløding.

Lord_Hatlem
04/07/13, 17:34
okai,
da blir det nok det "enkle" alternativet, legge inn nye kabler til gløding, få tak i eit nytt rele med ein 8-10 sek tidstopp på, kople meg inn på tenninga med styrestrøm, og hente strøm fra plusspolen framme i motorrommet;) satser på eg finner eit rele, har ikkje lyst på ein trykkbrytar inne i dash-en
noken som veit kor eg kan finne eit slikt rele?