PDA

Vis full versjon : Wetterhus Racing



kompi
21/06/13, 23:26
hei,
har brukt nå Wetterhus Racing til å bore dyse hull i toppen min, når jeg skulle hente den så leverte jeg 4 stempler der som dem skulle modifisere litt på.

jeg spurte om dem da kunne sende stemplene i posten sammen med en regning.
det var helt greit det, de fikk mine opplysninger å sånt.

dette trur jeg var i april, (hvis jeg ikke husker feil)

sitter fortsatt å venter på stempla mine, fikk en mld på telefon av Torgeir Wetterhus om at dem kom til å bli ferdige den uka å at han skulle plinge på meg når det var gjort. denne meldinga fikk jeg da for 4 uker siden.

har prøvd å kontakte dem, både på firma telefon å direkte til Torgeir, men uten hell.
dem virker ganske seriøse men det kan da ikke ta så lang tid å bare frese på noen stempler, veit dem tar mye for gatebil å sånt men dem har andre kunder også.

noen som har hørt noe ifra dem?
ser dem har lagt ned sia eller noe, kommer iallefall ikke inn.

noen andre som har erfaring med dem?

MvH kompi

kompi
23/06/13, 16:48
Noen som har hørt noe?

volvobrage
23/06/13, 19:35
Har ingen erfaring sjølv, men har hørt han kan være veldig treig:(Men det er kvalitet over arbeidet, det trur eg ikkje det er mange som klage over

kompi
23/06/13, 20:41
Kan ikke klage på det de gjorde med toppen å innsuget mitt, men syns dem kan gi en lyd ifra seg

kompi
04/07/13, 19:15
er det noen som har kontakt med dem som kan purre litt på dem for meg.
nå har jeg ringt nesten vær dag i noen uker. ikke noe svar, har sendt dem mail å sms, fortsatt ingen svar.
kan si at jeg begynner å bli litt små forbanna nå.
planen var å bli ferdig med motoren snart å kjøre med noen kamerater på bane 20 juli, men hvis jeg ikke får de stempla snart så ser det ut som at jeg kan drite i det:(

Batland
04/07/13, 20:56
Stempler modifisert med håndverktøy og kontrollmålt med sprøyte fra apoteket.
Selvgjort er velgjort og hvis du skal ha noe gjort så må du gjøre det selv. ;)
http://www.raceinfo.no/temp/tn_Picturee3%20025.jpg
http://www.raceinfo.no/temp/tn_122_4.JPG