Vis full versjon : M47 eller Getrag 5trinn med ombyggingskit.
Hei igjen. Da blir det leit etter enda ei kasse i opplandsområdet da den andre jeg kjøpte ble knertet.. Får igjen får å kjøpe dritt.
Så hvis standen på kassa er usikker noe jeg håper selger ikke juger om så byr jeg ikke ei krone over 500,- for dem hvis det tar like kort tid til neste gang jeg må leite etter enda ei ny. Vil helst at den kommer ifra en gammel gubbebil som omtrent ikke har gått en dritt eller fått noe juling. Da blir såklart prisen en annen.
Mvh
Jan
Så MÅ som sagt være i BRA stand for å legge trykk på det :) orker ikke å skifte mer av kasser nå haha :) eller om noen har 5trinns getrag kasse med det som trengs for å bygge om da..?
Hei igjen. Da blir det leit etter enda ei kasse i opplandsområdet da den andre jeg kjøpte ble knertet.. Får igjen får å kjøpe dritt.
Så hvis standen på kassa er usikker noe jeg håper selger ikke juger om så byr jeg ikke ei krone over 500,- for dem hvis det tar like kort tid til neste gang jeg må leite etter enda ei ny. Vil helst at den kommer ifra en gammel gubbebil som omtrent ikke har gått en dritt eller fått noe juling. Da blir såklart prisen en annen.
Mvh
Jan
Får igjen for å kjøpe FEIL TYPE kasse... Kan jo holde på å bytte M47`r til du går av med pensjon, om du er heldig!
Selv om noen får de til å holde noenlunde, og vil si at " joda, de har kjørt X antall hk, i x antall år med M47 og det holder",
kan en generelt si att de er dårlige når en begynner å snakke mer "aktiv" kjøring og turbo motor.
Mener du det var feil med kasse du kjøpte av Lars?
Selv med en kasse fra en gubbekjørt bil med "kun" 200.000 km, har du ingen garanti. Er jo ikke noe sterkere de - selv om de har noe bedre forutsettninger enn en sliten kasse.
Spar noen kroner ekstra og kjøp en mer egnet kasse, og spar deg for bryet med stadige bytter.:)
Hvem Lars?:p men kassen jeg kjøpte ihvertfall var ikke god da den ulte bare noen dager etter jeg satte den inn :) det var ikke med aktiv kjøring eller herjing av noe slag heller :) derfor jeg spør om noen enten heller har ei getrag 5trinns med det en trenger til ombygging :) m47 er bare noe ræl, men var nå egt generelt m47 kasser jeg mente da derfor jeg sa at jeg MÅ ha evt ei som ikke har gått all verden med garantert kmstand og at den ikke har blitt herjet med :)
Ps hvordan kan det ha seg at m47 kassene som følger med b230ft holder da..? Hva er spess med dem liksom?:p
Hvem Lars?:p men kassen jeg kjøpte ihvertfall var ikke god da den ulte bare noen dager etter jeg satte den inn :) det var ikke med aktiv kjøring eller herjing av noe slag heller :) derfor jeg spør om noen enten heller har ei getrag 5trinns med det en trenger til ombygging :) m47 er bare noe ræl, men var nå egt generelt m47 kasser jeg mente da derfor jeg sa at jeg MÅ ha evt ei som ikke har gått all verden med garantert kmstand og at den ikke har blitt herjet med :)
Bare så under forhandler erfaringer at du hadde handlet av ham og var fornøyd. Kassa var i bra stand og fungerte fint sa du.
Virket jo sånn for skrev det rett etter at den satt i, men fikk meg en overraskelse noen dager senere da den begynte å ule... Han var hyggelig han men likte ikke kassa :p
Har da ikke skrevet noe mot han her heller jeg.. Bare sa at kassa var noe dritt. Han sa han var usikker på standen og det er greit det :p fælt å du hakker a..?
Har ikke hakket noe som helst.
Mitt hovedbudskap var kun at M47 kasse generelt ikke er en så god kasse ! Simple as that.. Ha en fortsatt god søndag :)
Det veit jeg men er egt ombyggingen jeg ikke orker siden det må gjøres på et garasjegulv -.- men nå er jeg lei av ikke å ha kasse som holder så nå skal jeg heller prøve meg på ei getrag om det ikke er for dyrt :)
God søndag selv og :)
Kjøp ei bmw 530 disel kasse .
Er ingen andre en m45,46,47 og90 som er plug and play meg bekjent?
M90n er vel heller ikke plugnplay i 240 heller
nope.. spakstell og noe smptteri ihvertfall..
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.