PDA

Vis full versjon : Dyser til hvitblokk; noen forskjeller?



Svirre
14/06/13, 09:51
Har en fuelrail som kommer fra en 99mod B5254T, og jeg har en 98 mod UTEN VVT-spjeld. Det jeg lurer på er om disse passe om hverandre. De ser like ut. I tillegg så er spørsmålet om disse passer på andre typer motorer også. Har en bekjent med B5202S som lurer på om han kan bruke disse på sin motor. Jeg vil tro at disse passer over siden de er temmelig like. Har hørt at fuelrail fra 03 mod passer over på eldre, eneste er at de med turbomotor har dyser som gir mer bensin.

Svirre
14/06/13, 16:50
Fikk svar! Tråden kan i utgangspunktet slettes.

mrstfu
16/06/13, 22:16
Fikk svar! Tråden kan i utgangspunktet slettes.

Kanskje herren i all sin sjarmerende prakt er villig til å dele svaret med oss andre?

Svirre
17/06/13, 14:52
Kanskje herren i all sin sjarmerende prakt er villig til å dele svaret med oss andre?

Herren må prises og hedres før noe så sjarmerende blir meddelt folket! Men siden du spør så kan vi nevne at svaret er; ja. Dysene skal være like (fysisk fasong) fra 91-03 (enkelte 04 mod). Eneste forskjellene er nr. og farge avhengig av hvor mye dysene gir.

Solgte noen dyser til en og han forsto ikke hva jeg sa. Dysene er like, sier jeg. "Nei, de du sente er brune. De jeg har er svarte"...men sånn er det når man tilhører "Ike-fårstå" herskapet :)

mrstfu
17/06/13, 15:36
Herren må prises og hedres før noe så sjarmerende blir meddelt folket! Men siden du spør så kan vi nevne at svaret er; ja. Dysene skal være like (fysisk fasong) fra 91-03 (enkelte 04 mod). Eneste forskjellene er nr. og farge avhengig av hvor mye dysene gir.

Solgte noen dyser til en og han forsto ikke hva jeg sa. Dysene er like, sier jeg. "Nei, de du sente er brune. De jeg har er svarte"...men sånn er det når man tilhører "Ike-fårstå" herskapet :)

Gjaldt ikke spørsmålet fuelrailen?

Svirre
17/06/13, 23:07
Beklager! Vare dysespm. Hender det går litt for i svingene!

Tittel endres :)