PDA

Vis full versjon : Volvo 760 samling selges.



Nils J
07/06/13, 17:58
En sølvgrå 84mod med røde skinnseter og v6 noe rust nede på dører og hjulbuer og under bilen, motor virket fint sist den var i bruk, hel og pen innvendig. Delebil eller restobjekt . Bud ønskes.

En gull met 86 mod med svarte skinnseter og v6 motor må fikses, engelsk bil med høgre styring lite rust har gått på norske skilter. Rest objekt . Bud ønskes.

En rød 84 mod med krem farget skinnseter v6 motor er byttet ut med en vanlig 2.3 en del rust under bilen og nede på dører. Delebil eller restobjekt. Bud ønskes.

En hvit 84 mod med blå velur seter,v6 motor med dårlige kammer. Er ikke grundig sjekket under men ser ikke noen rusthull. Restobjekt. Bud ønskes.

En blå met 84mod med V6 motor som virket fint sist den var i bruk, noe rust. Blå velurseter. Restobjekt eller delebil. Er ikke sjekket under men antar det er en del rust under på denne. Bud ønskes.

En grønn met 84 mod med V6 mener og huske det er en eller to dårlige kammer på motor. Noe rust og en skade i høyre fram dør. Ikke sjekket under men antar det er noe rust under bilen. Grønt interiør, fuktskadet grunnet lekkasje i takluke. Bud ønskes.

En lyseblå met i dårlig stand vurdert til og passe bedre til delebil både på grunn av at den er mye rust og motor er byttet ut med en firesylindret motor som det var noe galt med elektronikken til så den startet ikke. Denne er godkjent ombygget til turbomotor men har en motor uten turbo bilen bærer preg av å ha vært (ungdomsbil). Bud ønskes.

Felles for alle bilene er, har stått i ro noen år, og MÅ flyttes på henger.
Km stand usikket, derfor ikke oppgitt .
Bremser er rustet, motorer har på noen av bilene ikke hvert startet siden ca 2006.
Ingen av bilene er grundig sjekket for rust under.
Ingen av bilene selges under 3000 kr da vakpant økes til 3000 Kr 1 juli 2013

Får ikke til og legge inn bilder her.

Nils J
07/06/13, 19:49
Det ligger bilder av bilene på finn nå.

Ola Hagen
07/06/13, 22:08
Link til annonsen?

THO
08/06/13, 00:34
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42131552

Nils J
08/06/13, 21:27
Her er det blant annet en sjelden sak, en engelsk utgave med høyre styring. Noe sånt med norske skilter har jeg ikke sett verken før jeg kjøpte denne eller etterpå. Denne har gått på norske skilter i fra 1991 og til den ble avskiltet i ca 2005

The Bear
08/06/13, 21:52
Litt av ein samling. Har du samla over tid eller kjøpte du alle bilene på ein gong? Kva er grunnen til at du kjøpe alle?
Er bare litt nysjerrig eg :)

general-aasen
08/06/13, 23:33
Den på dei 3 siste bilda.. hvilen i lista er det?

The Bear
08/06/13, 23:38
Den på dei 3 siste bilda.. hvilen i lista er det?

Står nummer under bildene :)

general-aasen
09/06/13, 00:12
aah... fikk de ikkje til å klaffe me at den var lyseblå.. i mine auge er jo den grå

Jan-Einar Jenssen
09/06/13, 02:43
hadde di stått nærmere hadde jeg lett henta den grønne.

Nils J
09/06/13, 08:08
Litt av ein samling. Har du samla over tid eller kjøpte du alle bilene på ein gong? Kva er grunnen til at du kjøpe alle?
Er bare litt nysjerrig eg :)

Kjøpte over litt tid. Planen var og fikse alle og ha skilt på disse når bilene var veteran. Er jo fine biler som er utrolig gode og kjøre.