PDA

Vis full versjon : bytte til avnlig cd-spiller (2din) i 2006/2007mod v70 d5



julen
05/06/13, 16:01
har smetta inn en 2din spiller i min 2006/2007mod v70 d5.
bestilte moterings ramme fra volvo, den første jeg fikk greide jeg ikke å få inn siden den ble for brei i forhold til den pynteramma irundt spiller å bryterpannel til ac.
dem tok deretter ei fra en annen levrandør som passa bedre jeg fikk brukt, men den er ikke opptimal...
men nok om det!

SPØRSMÅLET ER:
HVOR FÅR JEG KJØPT OVERGANGSKONTAKT FRA ANTENNELEDNINGEN TIL RADION I BILN, SÅNN AT DEN PASSER PÅ STANDAR KOBLINGER?
SER DET ER EN KONTAKT MED 2 GANSKE TYKKE LEGNINGER PÅ SOM VAR TILKOBLA ORGINALSPILLERN, REGNER MED DET ER DETTE SOM ER ANTENNELEDNINGEN...? (VAR EN FRÅ KONTAKT PÅ DEN).

på forhond takk for svar :)

HansM
05/06/13, 16:06
har smetta inn en 2din spiller i min 2006/2007mod v70 d5.
bestilte moterings ramme fra volvo, den første jeg fikk greide jeg ikke å få inn siden den ble for brei i forhold til den pynteramma irundt spiller å bryterpannel til ac.
dem tok deretter ei fra en annen levrandør som passa bedre jeg fikk brukt, men den er ikke opptimal...
men nok om det!

SPØRSMÅLET ER:
HVOR FÅR JEG KJØPT OVERGANGSKONTAKT FRA ANTENNELEDNINGEN TIL RADION I BILN, SÅNN AT DEN PASSER PÅ STANDAR KOBLINGER?
SER DET ER EN KONTAKT MED 2 GANSKE TYKKE LEGNINGER PÅ SOM VAR TILKOBLA ORGINALSPILLERN, REGNER MED DET ER DETTE SOM ER ANTENNELEDNINGEN...? (VAR EN FRÅ KONTAKT PÅ DEN).

på forhond takk for svar :)

Ja, det får du tak i :) Bruker bare den ene ledningen.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6286&katid=264&id=

degocostly
05/06/13, 20:18
Eller du kan kjøpe på ebay, billigere der. Sikker på at du ikke fikk ramme til 01-04 modellene da? Skal bestille meg slik ramme selv