PDA

Vis full versjon : Trenger tips til små snæx til volvov70n 2000mod



Antonsen91
05/06/13, 00:25
Hei, er på leting etter litt små stæsj til volvon min. Trenger v70n takvinge og senkesett, noen som vet hvor man finner dette billig å bra??

Har også problemer med ledstrips på fl lykter bak som ikke funker, er dette et kjent problem? Å er det lett å fikse??

Jimmen
05/06/13, 00:50
Hei Aleksander :)

Ledstrips på fl lykter?
har du 05-08 lykter eller, bare de som har LED stripe på sidene..

Takvinge får du sikkert kjøpt nytt, men har jeg vært deg hadde jeg like greit kjøpt en brukt en og lakkert.
Finner du overalt, Ebay og huggeri.

Senkesett har jo mye varianter, tenker du bare fjærer eller coilover?
Du tar livet av demperne dine om du har Nivomat å senkefjærer husk :)

Har kliss nye gass dempere du kan bruke sammen med senkesett liggende jeg, 1000kr ;)
Har bare bakdempere da, men org framdempere kan du bruke ;)

Og, endre emne tittel ellers blir tråden stengt..

Antonsen91
05/06/13, 00:56
Takk så my jim;)
Hvor kjøpte du senkesette? Er ikke nivåreg på demperne nei så ka hende jeg kommer nordover en tur snart:) må ha en liten fotoshoot me golljan vårres:D

Jimmen
05/06/13, 01:06
Takk så my jim;)
Hvor kjøpte du senkesette? Er ikke nivåreg på demperne nei så ka hende jeg kommer nordover en tur snart:) må ha en liten fotoshoot me golljan vårres:D

Siden fruen er gravid velger jeg og ikke senke bilen, enda ivertfall.
Blir mulig til neste år :)

I tillegg har jeg nivåreg på min, jeg bytta de forrige måned og så.

Ja, må komme hit en tur igjen! Nettopp handlet meg speilreflex kamera og nå så :cool:
Men, Hvis du først skal senke så spander på deg dette.

http://www.carpartspro.no/index.php?route=product/product&path=89_354_356&product_id=919

Noe billigere coilovers finner du ikke, det er jeg skråsikker på! :p

Eventuelt kjøpe bare fjører, på andre bilene jeg har hatt har jeg hatt bare billig merker.
For all del, legg på 3 - 800kr ekstra og kjøp ordentlig merke.. Fy for en forskjell og mye bedre bilen blir med kvalitet!

Torsen67
05/06/13, 09:58
Mangler du LED på baklyktene så er det ikke sikkert det er der hvis du har kjøpt disse brukt. Det hender selger tar de ut og selger de separat. Skal du ha skikkelig senk med GOD kvalitet, så ville jeg gått for Bilstein B8 og kortere fjærer. Da får du noe som holder.