PDA

Vis full versjon : Speilspørsmål



mstrandbo
03/06/13, 14:47
Tenkte å leite opp noen nye speil til V70en.
For øyeblikket er det bare varme og justering i de, men ønsker hele pakka. Altså legge til el-innfelling og lys.

Da er det å finne noen med 12 kabler ser det ut til. Men har det noe å si om jeg finner en med 12 og en med 13? 13 skulle tilsi minne, noe som jeg ikke trenger, har uansett manuell stol. Men vil det fungere å blande dem? Klar over at sw må inn åkke som.
(Prisbevisstheten som sier de kan blandes, ihvertfall ønsket om det :))

Evt. så er det vel å høre med Volvo om de selger et sats med begge speila med det jeg ønsker selvfølgelig. Viva selger sine dessverre uten lys, ellers hadde det vært en fin løsning.

mstrandbo
03/06/13, 15:49
Ser ut som Volvo har en sats, ja..
http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/sv-SE/SE/V70(00-08)/2005/2.0T/Automatic/L.H.D/ShowDocument/VCC-425312

Regner og håper med at selv om bildet er de gamle dumbo-speila, så er art.nr. til ett sett med korrekte speil til min modell...

mstrandbo
03/06/13, 20:40
Virker som det er den beste løsningen, kjøpe komplett fra Volvo. Ser billigere ut også.

aarnes
08/06/13, 21:51
det billigste er å kjøpe fra statene.
www.volvopartswebsite.com
www.volvopartswebstore.com

billigere, selv med mva og toll, enn hva det koster hos Volvo veiledende.
husk bare at facelift speil (som kom i 03 på V70 og 04 på S60) blir levert UTEN selve speilet, så det kommer i tillegg.
På pre-facelift er speil inkludert i kittet.