PDA

Vis full versjon : Bagasjelokk stuck på 940LT



Reppemarkus
24/05/10, 12:09
Bagasjelokket til en kompis har kilt seg fast på hans 940 sedan 97mod. Vi har prøvd å presse i alle retninger men vi mistenker at det er mekanismen til åpneren som ikke funker lengre da det ikke blir noen "lyd" når man trekker i håndtaket. Finner heller ingen måte på og legge ned baksetene..

Noen som har vært borti lignende eller Tips/Tricks? :):confused:

roarrr
24/05/10, 14:33
Ta ut sitteputen først, deretter seteryggen, så kommer der inn, gjennom skihullet, på et vis da, bedre enn å bruke vold mot luken utenfra.
Dere kan også la en av dere trykke luken hardt ned, og samtidig bruke sentrallåsen, trykker dere ned, så blir det mindre kraft for å åpne låsen.

volvo740tic
24/05/10, 20:17
bank en skrutrekker inn i låsen og bruk låsetang å vri rundt, da vri du istykker låsen men du får opp bagasjelokket:P

Eldste Haugerud
24/05/10, 20:21
bank en skrutrekker inn i låsen og bruk låsetang å vri rundt, da vri du istykker låsen men du får opp bagasjelokket:P

Er dette noe du gjør ofte!?:p

Øyvind G
24/05/10, 20:23
bank en skrutrekker inn i låsen og bruk låsetang å vri rundt, da vri du istykker låsen men du får opp bagasjelokket:P

har prøvd å bryte opp bagasjelokk på en 960 på en hugger i sverige en gang og kan si at detta er ganske håpløst. spreke deler på dissa volvoene, så jeg ville heller prød det som blir sagt med sittepute osv som blei sagt over her i første omgang. ener opp med at du ødelegger masse til ingen nytte. det er hvertfall hva jeg har erfart.

volvo740tic
24/05/10, 20:29
har prøvd å bryte opp bagasjelokk på en 960 på en hugger i sverige en gang og kan si at detta er ganske håpløst. spreke deler på dissa volvoene, så jeg ville heller prød det som blir sagt med sittepute osv som blei sagt over her i første omgang. ener opp med at du ødelegger masse til ingen nytte. det er hvertfall hva jeg har erfart.

oki:P men på 740 funker det veldig fint hvertfall, for da er det bare låsen som blir ødelagt:P