PDA

Vis full versjon : Hva trengs for rettstilling ?



kimove
24/05/13, 15:31
Hei :)

Jeg har nå vært å hentet meg en B234 motor og har da tengt å bruke toppen fra denne og en bunndel fra vanlig B230.

Denne har jeg da tenkt å rettstille og da lurer jeg på hva som trengs for å gjøre dette.

Det jeg kommer på er: Motorfester, B20 bunnpanne og kortet pickup på oljepumpe. Er det da noe jeg har glemt ?

Marius Skau
24/05/13, 16:32
Trur ikke det sak va noe annet :)

Når du ska ha toppen på rødblokk må stempel flyttes over :) Samt du trenger noen reimhjul og registerreim (Jeg har)
Viss dette ska i noe annet en 7-900 serien må fordelern flyttes i blokk. Og da trenger du en korta fordeler :)

matrosen
24/05/13, 18:18
Trenger vel annet clutchhus også

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Dan Bay-Johansen
24/05/13, 18:42
Trenger vel annet clutchhus også

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skal det kjøres med volvokasse så ja.

Sendt fra mobilen min.

kimove
24/05/13, 19:48
Trur ikke det sak va noe annet :)

Når du ska ha toppen på rødblokk må stempel flyttes over :) Samt du trenger noen reimhjul og registerreim (Jeg har)
Viss dette ska i noe annet en 7-900 serien må fordelern flyttes i blokk. Og da trenger du en korta fordeler :)

Alt det har jeg i hodet hvordan det skal gjøres :p

Har en kjenning som arbeider på Penta marine så jeg blir å bestille et registersett fra AQ171 via han. Angående fordeler blir det antageligvis MS med wasted spark som jeg har liggende eller buchka boks :p


Trenger vel annet clutchhus også

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2


Skal det kjøres med volvokasse så ja.

Sendt fra mobilen min.

Blir nok å kjøre med en omsveiset ZF eller eventuelt at jeg roter litt i fjøsen til en kompis etter et clucthhus fra en 76 240 ;)