PDA

Vis full versjon : Korleis vaske interiør?



Agrostar
23/05/10, 20:08
Har kjøpt eit stoffinteriør som eg tenkte eg skulle få renska/vaska før eg monterte det. Høgtrykkspylar, zalo, oppvaskkost, vaskemaskin?

kermitt
23/05/10, 20:13
møbelrens ;) får i det på bla. skeidar.

Nero
24/05/10, 18:48
Kommer vel helt ann på hvor mye du skal rense dem. Selv skal jeg vaske grundig inni bilen min nå pga fukt og røyklukt. Kommer til å bruke slik renseskum en får tak i på diverse steder, damprenser, forskjellige børster, støvsuger og noe kjemikalier(Chemical Guys green clean). Skal se om jeg får tak i noen pris på leie av tepperenser, så kanskje jeg skal bruke det også om det er rimelig.
Skal rense AC'en og muligens Ozongasse/rense bilen også, men det har ikke noe spesielt med rensing av stoff å gjøre thoug:o

Sjekk ut eller be om råd på http://www.detailersclub.no/forum/

Agrostar
24/05/10, 21:09
Fann faktisk ei sprayflaske med interiørrens ifra crc :p Men på golvet i bagasjerommet hadde eg eit stort område med noko som kunne minne om maling. Var ihvertfall noko som hadde trekt seg ned i sjølve stoffet og limt seg fast, var knallhardt. Nokon gode forslag til å fjerne det? Spraya på så mykje rens eg kunne og trykte på med børste, men rikka seg ikkje.

kermitt
24/05/10, 21:16
steamer og whitespirit om du er sikker på at det er maling.

Agrostar
24/05/10, 21:24
Er det eg ikkje er sikker på, det er knall hardt, men tørr ikkje sei sikkert kva det er.