PDA

Vis full versjon : Stereo kommer og går.



E.Winjum
14/05/13, 21:43
Hei,

Min HU650 er kranglete... den lever sitt eget liv og gir lyd fra seg når den sjøl føler for det. Trudde først det bare var antenna som kødda og prøvde med en dc plate og fant da ut at den spiller litt nå og da :p Er det noen som har tips til hva det kan være? Er spilleren kast? Bilen har tidligere vært taxi og selger trudde kanskje det skyldes ombygging fra taxi til normal bil, så jeg har tenkt tanken på løse stikkere? Om det har noe å si, så er det en 07 V70.

På forhånd, takk for tips/ svar :)

Christian
14/05/13, 21:45
Skrur den seg av og på innimellom eller er det kun selve lyden som kommer og går? Er det ekstern forsterker eller kun innebygd?

E.Winjum
14/05/13, 21:51
Er bare lyden som kommer og går. Er innebygd forsterker.

Christian
14/05/13, 21:52
Og det er helt likt i alle høytalerne? Ville prøvd å koble til en ekstern forsterker og evnt eliminert den innebygde.

E.Winjum
14/05/13, 22:21
Er helt likt. Skrur på radioen når jeg kjører avgårde, da er det som regel heelt stille. Og så plutselig så kommer lyden, og da varer den fra bare noen sekunder til mange minutter før den forsvinner. Hvordan kobler jeg til en ekstern forsterker til spilleren? Veit bare hvordan man kobler forsterker til SUB.

Christian
14/05/13, 22:23
Tenkte på en orginal forsterker. Sitter under pasasjersetet høyre foran. Hvis du kjøper en og monterer permanent slår du to fluer i en smekk. :D

FolloAuto
15/05/13, 00:04
du kan jo koble på ekstern forsterker som IKKE er orginal volvo og..