PDA

Vis full versjon : Kjørecomputer V50 1.6D 2007



Abbyss
11/05/13, 00:35
Hei!
Jeg har nylig kjøpt en V50 1.6D Kinetic 2007 mod. Etter det jeg har forstått skal ikke dette være den "simpleste" utgaven, men lurer litt på om det kan mangle noe (vist dette er mulig) i Softwaren. Hadde trodd at denne utgaven skulle ha Kjørecomputer, slik at man får opp dette med drivstoff forbruk osv, men det eneste jeg kan gjøre er og slå på og av DSTC.

Er det noen som vet om dette kan stemme? Har leitet etter svar på nettet men det er merkelig lite og finne om Volvo V50, merkelig siden det renner over med V50 på veiene, i såfall på Vestlandet :cool:

Stig-Arne
11/05/13, 07:37
Er det importbil?
Mulig du må få lagt inn programvaren, for mener på norske biler var dette standard.

Abbyss
11/05/13, 11:21
Hei og takk for svar.
Har kjøpt bilen av Frydenbø men ser at Brukermanual og Service heftet står på Tysk ja, så det er ingen umulighet.
Det ligger også service papirer fra 2008 som viser at det er tatt Service i Bergen. Tror jeg må ta en prat med selger, for det har ikke blitt opplyst om at bilen er impotert.
Alle meldinger kommer opp på Svensk, samme på Radio/CD.

Men ville bare sjekke med andre før jeg kontakter selger og maser om ting jeg egentlig ikke har greie på :)

gswede
12/05/13, 01:13
På blinkindikator armen din skal det være et rullehjul og en knapp på enden. Et trykk på knappen og rull deg gjennom computermenyen.. eller?

gull pilen
12/05/13, 14:52
På blinkindikator armen din skal det være et rullehjul og en knapp på enden. Et trykk på knappen og rull deg gjennom computermenyen.. eller?

Kan legge til at bilen må være i gang for at det ska fungere..

Braathen142
13/05/13, 04:50
Hei!
Jeg har nylig kjøpt en V50 1.6D Kinetic 2007 mod. Etter det jeg har forstått skal ikke dette være den "simpleste" utgaven
Kinetic er den "simpleste" utgaven, så sant ikke den som kjøpte den ny valgte til div utstyrs pakker.
Men kjørecomputer skal det vel være uansett?

Abbyss
17/06/13, 19:55
Etter og ha snakket med selger skal dette bli ordnet på neste Service så Stig-Arne og Braathen142 har rett angående kjøre computer. Så får vi se hvilke andre grelle greier som dukker opp ved Software oppdateringen :)

aarnes
19/06/13, 11:50
hoho, ikke en billig affære for selger, men godt at det løser seg :)

NeBuR
26/06/13, 17:38
Du får vell en modell under kinetic også?.. trodde den het basic..

Basic->kinetic->momentum->summum