PDA

Vis full versjon : 945 Addon styling!

mannjern
06/05/13, 07:33
Hei jeg har kjøpt meg ny styling på bilen. men jeg på enkelte ting!
Abs palstfangeren foran passet veldig bra egentlig. Ikke noe å klage på der egentlig.
men på abs-sideskjørtene så for det første ; hva skal jeg feste med?klips?? Bruker man vanlige karosseriskruer?
Jeg får heller ikke plass til skvettlappene lengre om jeg monterer på skjørtene!! Det er NO WAY IN HELL at dem passer.
og helt til slutt; hva fester man bakfangeren i?? Jeg brukte bare noen skruer og festet den så godt jeg kunne, men her
var bakfangeren i glassfiber så tilpassingen var RÆVVA! så jeg legger ved et bilde av bakfanger slik at dere kan se. Men jeg skal jo lakkere opp
stylingen i bilens farge, tror du lakkerer klarer å fjerne skjøter/kanter som synes?? :)2959

Anders Dybvadsskog
06/05/13, 07:43
Sideskjørtene fester man med skruer eller popnagler ja. Ja glaasfiber har ulempe å bli sånn. Enkleste er sikkert på sparkle ihop. Ellers er jo muligheten å bruke noe lim eller annen masse på skøyten irundt da.

mannjern
06/05/13, 07:46
Sideskjørtene fester man med skruer eller popnagler ja. Ja glaasfiber har ulempe å bli sånn. Enkleste er sikkert på sparkle ihop. Ellers er jo muligheten å bruke noe lim eller annen masse på skøyten irundt da.
men jeg får jo ikke skvettlappene til å passe etterpå! VIrker som om sideskjørtene er ALT for kraftige i kantene.. også er dem veldig felxibel så når jeg fester i ene kanten så bøyer/buler den på midten! hmmm...

Anders Dybvadsskog
06/05/13, 09:30
nei skvettlappene må tilpasses isåfall for å bruke dem, likeste er vel en popnagel på hver side pluss noen bortover kanalen, evnt lime på midten

mannjern
06/05/13, 09:49
nei skvettlappene må tilpasses isåfall for å bruke dem, likeste er vel en popnagel på hver side pluss noen bortover kanalen, evnt lime på midten
jeg prata med en kompis av meg. Han brukte BARE tec7 til å feste sideskjørtene med. ikke noe under eller noe! hmmm... Og skvettlapper fra gammeltype 850/v70

Anders Dybvadsskog
06/05/13, 09:51
ja sikkert muligt det å, ikke så god på det jeg så:p

mannjern
06/05/13, 09:56
ja sikkert muligt det å, ikke så god på det jeg så:p
Tusen takk for tid og svar iallfall! :)