PDA

Vis full versjon : muligheter for og koble til usb.



langaas87
05/05/13, 00:14
hei.
noen som kan svare meg på om det er muligheter for og koble til usb på orginal spiller på v50?
vurdere og kjøpe meg v50 og sjekker litt muligheter på å ettermontere usb. så man kan bruke spotify!:p

MVH
Erlend L

C.Erstad
05/05/13, 00:18
fra 2008 og opp er det muligheter for USB og aux i disse bilene mener eg. Kan være du må opp i High Performance anlegget for at det skal være der! :)
Eller gå ann å ettermontere.

qrius
06/05/13, 00:18
ettermontere selv? var og pratet med Volvo i Harstad og de skulle ha ca. 8000,- for og montere AUX.

Stig-Arne
07/05/13, 06:53
Ingen problem å gjøre dette selv. Instruksjonene finner man på nettet :)

aarnes
07/05/13, 14:37
Ingen problem å gjøre dette selv. Instruksjonene finner man på nettet :)

Kommer ann på hvor handymann du er det. det er en ganske pirkete og omfattende demonteringsjobb. derfor det koster så mye.

Bonanza
30/05/13, 10:21
Jeg kjøpte meg en gromaudio fra statene som passet til v50'en. Den skal kunne streame fra spotify, samtidig har den også AUX, USB og handsfree. Har ikke fått prøvd den enda, så vet ikke om det er et godt kjøp enda ;) Men prisen endte på 4000,- inkl. Tilleggsutstyr og moms og hele pakka.

aarnes
02/06/13, 20:46
Legg ut en guide på montering da, når du har gjort det og om hvor bra det fungerer.
Selv har jeg bare en iPhone 4S med spotify koblet til aux, det gjør susen. men alltid gøy med oppgraderinger.
Det kan være at stereoen kutter etter at du har montert det, pga MOST SECURITY, isåfall må du innom en Volvoforhandler og laste MOST SECURITY OFF. det er ikke noe forhandleren finner i systemet, så du må komme med delenummer selv og be de fikse.