PDA

Vis full versjon : Plassering av iPod/IMIV adapter i s60



Hofsoe
21/05/10, 19:02
For vel ett år siden monterte jeg iPod adapter i bilen min. (01 S60)

I innstallasjonsveiledningen så står det at den skal plasseres bak hanskerommet. Men jeg finner ikke ut hvor jeg skal kunne plassere den. Finner ikke noe opplagt sted hvor den skal passe inn.

Er det noen av dere der ute som har samme opplegg i sin bil og som vet hvor jeg kan legge denne svarte adapteren? Har den i hanskerommet nå, ikke for at det gjør så mye, men er jo greit at ting er på stell og ikke helt på halv åtte liksom.

Nick V70N
22/05/10, 21:23
Jeg festet IMIV adapteren bak hanskerommet.
Åpne panelet på høyre siden av dashbordet (tilsvarende panel som på venstre side dekker noen av sikringenen). Dra ledningen gjennom vha. en stiv ståltråd el. lignende.
Legger med et bilde jeg fant i "arkivet" som jeg tok da jeg gjorde dette. Bildet viser ledningene dratt ut vha. en ståltråd. Jeg festet selve IMIV-boksen med borrelås/dobbeltsidig tape som jeg bestilte med adapteren.
http://i715.photobucket.com/albums/ww152/aero1970/V70N/DSC_1459.jpg
Håper dette hjelper :)

Hofsoe
22/05/10, 21:49
Ok. Tror jeg skjønner. Er der jeg har ment det skal monteres også, men vet ikke helt om den passer der. Dessuten så tror jeg ikke den ledningen som er blå i enden (som du ser så vidt i på bildet) rekker helt bort. Men kan det bare være at den ledningen sitter fast ett sted?

Hofsoe
27/05/10, 22:13
Ingen andre som har noe å komme med?