PDA

Vis full versjon : [FERDIG] Drift night i Skien 30.04 - 01.05

Kjetil Krømcke
30/04/13, 10:15
Hei alle sammen!

Vi stiller med stand på Drift night i Skien i dag og imorra

Vi har noen biler fra medlemmer som er utstilt og det blir mye annet som skjer der nede

Absolutt verdt å ta turen

Sted: Skien Fritidspark

Mer info: http://natt1mai.com/

Kjetil Krømcke
01/05/13, 16:34
Da er dette overstått, og dette ble veldig vellykket!

Det startet med at jeg kom tidlig i går og fikk beskjed om at vi ikke fikk plass alikevel, Men vi fikk presset litt på et par plasser så vi fikk slått opp teltet. Der fikk vi plassert "trulskromke" sin røde C30 R-Design og "The Sven" (dama hans) sin S70. Begge veldig pene biler. Utover kvelden var det fortsatt tomt bak oss, så vi fikk kjørt inn 4 bilder til "Daniel V" sin 340, "hans1" sin 244 "andersg" sin 944 og "Mathisen sin 244. I dag kjørte jeg inn min egen V70N som ble stående sammen med C30'n Dette gjorde det til en veldig flott stand iløpet av disse dagene. Og vi fikk markert oss godt. Det ble solgt endel klubbeffekter og vi fikk flere nye medlemmer! Tusen takk for alle som stilte opp!

The Sven
01/05/13, 16:44
Flott jobba nok en gang av kkromcke og co :) Kunne ikke blitt stort bedre på så kort varsel :)

Kjetil Krømcke
01/05/13, 16:47
Flott jobba nok en gang av kkromcke og co :) Kunne ikke blitt stort bedre på så kort varsel :)

Veldig glad for at så mange stilte opp, litt dumt at vi fikk bekreftet plass så seint, men da har vi noe å forbedre oss på ! :)

Daniel V
11/05/13, 12:16
Nok av ting å forbedre seg på fra arrangørenes side også ;)